کد خبر : 1978287 | 16 آبان 1402 ساعت 18:07 | 42.6K بازدید | 64 دیدگاه

درودگر: حدادیان نمی‌تواند هزینه کند و توهین بشنود؛

علت آگهی غیرمنتظره فروش نساجی مشخص شد

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نسبت به دلیل واگذاری این باشگاه توسط رضا حدادیان توضیحاتی ارائه داد.

علت آگهی غیرمنتظره فروش نساجی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر در خصوص گلایه‌های رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی بعد از پایان بازی شب گذشته عنوان کرد: ما بعد از پایان بازی دیشب حدود 2 ساعت با بازیکنان و کادر فنی جلسه داشتیم، تیم نیاز به بازپروری روحی دارد، همه صحبت‌ها از طرف باشگاه، نمايندگان بازیکنان و جناب آقای رحمتی مطرح شد و نتیجه تصمیماتی است که به‌زودی نتایج آن دیده خواهد شد.

1950852

او ادامه داد: دیشب به غیر از این جلسه، با آقای مهندس حدادیان هم جلسه‌ای خصوصی برگزار نمودم و با ایشان صحبت و حتی ازشان سوال کردم که آیا واقعا حرف‌هایش را از ته دل زده که گفت بله همین‌طور است. آقای حدادیان اعتقاد دارد هیچ‌یک از مسئولان استانی در عمل از باشگاه نساجی حمایت نمی‌کنند و تمام وعده‌ها در این مسیر پنج ساله عملی نشده است؛ به خصوص در مورد واگذاری زمین برای ساخت مجموعه استادیوم و کمپ تمرينی نساجی‌ در ماهفروجک. واقعا از برخی مسائل خسته شده‌اند، وعده‌هایی که در خصوص ساخت استادیوم و زمین داده شده، هیچ‌یک عملی نشده است.


مدیرعامل باشگاه نساجی با اشاره به ادامه ناراحتی‌های حدادیان از وضعیت موجود ابراز کرد: گروهی هم انگار قهرمانی لیگ را از ایشان طلب دارند. مگر می‌شود با بودجه‌های تیم‌های صنعتی و دولتی برابری کرد؟ برخی تیم‌ها عملا بالای 600 میلیارد هزینه نموده‌اند و اینقدر از آنها انتظار نیست که از نساجی هست.

1950851

درودگر تاکید کرد: آقای حدادیان عنوان کردند وقتی قرار است هم هزینه کنم و هم توهین بشنوم و هم از من و تیم انتظار قهرمانی داشته باشند، چرا باید این کار را انجام بدهم؟ این رویه فکری مناسب مردم مازندران نیست و همان حرف‌هایی مطرح شد که در مصاحبه شب گذشته با خبرنگاران زده شد.


او یادآور شد: در جلسه شب گذشته آقای حدادیان اعلام کرد رسما اقدام می‌کنم تا اگر هر مسئولی از استان مازندران یا هر شرکت معتبر یا فردی دیگر آمادگی دارد که باشگاه را در اختیار بگیرد و به شکلی عمل کند که مردم را خوشحال‌تر کند، با کمال میل باشگاه را به این عزیزان واگذار می‌کنم.


مدیرعامل باشگاه نساجی تصریح کرد: من هم آگهی رسمی واگذاری باشگاه را امروز منتشر کردم تا هر کسی مدعی است و می‌تواند کمک کند و بیشتر از آقای حدادیان به مردم خدمت نماید تا مردم خوشحال‌تر شوند، قدم بگذارد تا دیگر مالک باشگاه با هزینه‌های سرسام‌آور مدعی و طلبکار نداشته باشد.


درودگر یادآور شد: در حال حاضر ۴۰ درصد قراردادها پرداخت شده و هیچ بدهی‌ای به اشخاص حقیقی و حقوقی نداریم. این گوی و این میدان.

دیدگاه‌ها