کد خبر : 1978293 | 16 آبان 1402 ساعت 18:25 | 12K بازدید | 9 دیدگاه

تمجید ویژه مورایس از فرشاد احمدزاده

سرمربی پرتغالی سپاهان با اشاره به نمایش موفق شماره ده این تیم برابر حریف ازبکستانی، از وی به عنوان یکی از رهبران تیمش یاد کرد.

تمجید ویژه مورایس از فرشاد احمدزاده

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی مقابل آلمالیق ازبکستان به یک برد پرگل و ارزشمند دست یافت که طبق تصمیم AFC آنها در استادیوم آزادی از حریف خود میزبانی کردند. دیداری که با در نهایت با 9 گل به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید. در این بازی فرشاد احمدزاده موفق شد اولین گل تیمش را به ثمر برساند تا سپاهانی‌ها در مسیر موفقیت برای رسیدن به این برد قرار داشته باشند. او البته بدشانس بود که گل دومش به دلیل خطای هند هم‌تیمی‌اش مردود شد و البته در شرایطی که به دنبال زدن پنالتی تیمش بود، آل‌کثیر بی‌توجه به این خواسته، خودش آن را نواخت تا شماره 10 از رسیدن به دبل گلزنی ناکام بماند. با این حال در پایان این بازی از سوی کنفدراسیون آسیا فرشاد احمدزاده برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

1950862

مورایس نیز در نشست خبری پایان بازی تمجید جالب توجهی از شماره 10 تیمش داشت و گفت: فرشاد بهترین بازیکن زمین شد و می‌توانست در بسیاری از بازی‌ها بهترین باشد. وی یکی از رهبران تیم ماست، گل زد و به کیفیت خود اعتبار داد، اما دنبال گل زدن وی نباشید، کیفیت و موقعیت‌سازی فرشاد از صد گل مهم‌تر است. فرشاد علاوه بره موقعیت‌سازی به دنبال گلزنی نیز بود، امیدوارم در آینده فرشاد فقط به موقعیت‌سازی فکر نکند و به گل زدن هم فکر کند. در همه بازیکنان ایرانی، فرشاد یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان و متفاوت‌تر از بقیه است، همه بازیکنان از جمله فرشاد کیفیت بالایی نشان دادند.

احمدزاده که دومین فصل حضورش در سپاهان را دنبال می‌کند، در شرایطی به کار در این تیم ادامه داد که در نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی را حول نام خود می‌دید و گفته می‌شد احتمال جدایی‌اش از این تیم به مقصد استقلال نیز وجود دارد که البته در نهایت ترجیح داد در اصفهان کار را دنبال کند و جاه‌طلبی خود را در جمع سپاهانی‌ها پی بگیرد.

1950861

دیدگاه‌ها