کد خبر : 1978330 | 16 آبان 1402 ساعت 20:27 | 37K بازدید | 56 دیدگاه

باید بیشتر موقعیت ایجاد کنیم و بیشتر گل بزنیم؛

گولسیانی: نصف تیم در رختخواب بودند

مدافع گرجستانی پرسپولیس می‌گوید افت این تیم طبیعی است و جایی برای نگرانی هواداران وجود ندارد.

گولسیانی: نصف تیم در رختخواب بودند

به گزارش "ورزش‌ سه"، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تاجیکستان اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی خیلی سختی برای ما بود. برای اینکه همیشه بازی کردن در چمن مصنوعی سخت است. ما تیم بهتری بودیم، ولی این اتفاقات گاهی در فوتبال رخ می‌دهد. برای ما ضروری بود تا در این مسابقه پیروز شویم. 

او سپس به دریافت گل در سه بازی اخیر اشاره کرد: در سه بازی اخیر ما گل‌هایی دریافت کردیم که البته این در فوتبال رخ می‌دهد. ما تقریبا خوب دفاع کردیم، ولی در یک صحنه گل خوردیم. بنابراین باید بیشتر تلاش کنیم تا در خط هجومی عملکرد بهتری داشته باشیم و موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم. 

ویدئو: 315971

گولسیانی در ادامه تاکید کرد که 7 امتیاز برای صعود پرسپولیس کافی نیست و ادامه داد: ما الان در لیگ قهرمانان 7 امتیاز داریم که این کافی نیست. بنابراین ما باید امتیازات بیشتری جمع‌آوری کنیم و بهترین عملکرد خودمان را مقابل النصر و الدحیل نشان دهیم. 

گولسیانی در ادامه به بازی بعدی پرسپولیس مقابل سپاهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ما با سپاهان بازی داریم. بازی خیلی سختی خواهد بود. ما الان قرعه بسیار سختی داریم و باید در هر بازی عملکرد خوبی داشته باشیم.

1950873

مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره سرماخوردگی و سر درد برخی بازیکنان پرسپولیس و تاثیر آن در نتیجه تساوی در تاجیکستان بیان کرد: به هر حال زندگی است و این چیزها رخ می‌دهد. نزدیک به 10 بازیکن ما مریض بودند. این غیرقابل باور است. در دو سه روز گذشته ویروسی در میان بازیکنان پخش شد. به هر حال این اتفاقات در زندگی رخ می‌دهد. در این روزها نصف تیم در رختخواب بودند و نصف تیم تمرین می‌کردند.

او البته این مسائل را توجیهی برای تساوی پرسپولیس نمی‌داند: من این اتفاقات را سرزنش نمی‌کنم. بازی قبلی هم مشکلاتی داشتیم و من نمی‌توانم مریضی را سرزنش کنم.

گولسیانی در واکنش به این سوال که آیا شانسی برای صعود پرسپولیس به مرحله بعدی متصور است، عنوان کرد: بله که شانس داریم. ما هم از نظر عملی و هم تئوری شانس صعود داریم. فراموش نکنید که ما پرسپولیس هستیم و بارها در فینال بوده‌ایم و یکی از تیم‌های دلخواه این تورنمنت هستیم.

1950874

او درباره مصدومیت خود هم گفت: من پیچیدگی از ناحیه مچ پا داشتم. با این حال با درد بازی کردم. من نمی‌توانستم از زمین بیرون بیایم و درگیر مسابقه بودم. حالا آن را بررسی می‌کنیم و امیدوارم چیز خاصی نباشد.

گولسیانی در واکنش به سوال بعدی که چرا پرسپولیس در 3 بازی گذشته فقط 3 امتیاز کسب کرده، گفت: من گفتم. ما باید روی بهبود تمام قسمت‌های زمین کار کنیم. خط دفاعی، خط میانی و خط هجومی. باید فکر کنیم، آنالیز کنیم. با این حال این اتفاقاتی است که در فوتبال و در بزرگ‌ترین تیم‌ها هم رقم می‌خورد. گاهی خیلی خوب هستی و گاهی خیلی بد. اما می‌توانم به هواداران این قول را بدهم که چیزی برای نگرانی نیست

دیدگاه‌ها