کد خبر : 1978333 | 16 آبان 1402 ساعت 20:43 | 20.4K بازدید | 112 دیدگاه

دفاعی بازی کردیم و خسته شدیم؛

پنشنبه: باید پرسپولیس را شکست می‎‌دادیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تاجیکستان می‌گوید خستگی مانع غلبه آنها بر پرسپولیس شده است.

پنشنبه: باید پرسپولیس را شکست می‎‌دادیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، احسان پنشنبه، بازیکن تیم فوتبال استقلال تاجیکستان، در پایان دیدار برابر پرسپولیس و تساوی یک بر یک برابر شاگردان گل‌محمدی گفت: فکر می‌کنم بازی امروز خیلی خوب گذشت. احسان پنشنبه، بازیکن تیم فوتبال استقلال تاجیکستان، پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی خیلی خوب بود. تیم ما در نیمه اول ضعیف‌تر بازی کرد اما در نیمه دوم موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و فکر می‌کنم باید پرسپولیس را شکست می‌دادیم.

ویدئو: 315967

او که در لیگ برتر ایران برای ذوب آهن بازی کرده، در ادامه از پرسپولیس تمجید کرد: پرسپولیس تیم قدرتمندی دارد. از هم‌تیمی‌هایم هم تشکر می‌کنم که ما را کمک کردند. تیم پرسپولیس نیز در دو بازی آینده امیدوارم موفق باشد.

او درباره انتقاد پرسپولیسی‌ها به کیفیت چمن ورزشگاه گفت: بله درست است. در ایران اینطور نیست و شاید برای پرسپولیس مشکل بود.

او درباره تقابل استقلال مقابل النصر و مصاف با رونالدو در آخرین بازی گفت: خیلی بازی خوبی خواهد شد. ما مقابل یکی از تیم‌های خوب آسیا رقابت خواهیم کرد.

پنشنبه که سابقه پوشیدن پیراهن ذوب‌آهن را هم دارد، در پاسخ به این سوال که ممکن است دوباره به ایران بیاید یا خیر، بیان کرد: ایران لیگ خیلی خوبی دارد. اگر خدا خواست شاید بیایم.

او در پایان درباره فرصت‌سوزی بازیکنان استقلال تاجیسکتان و دلیلش گفت: بله چون تیمی که دفاعی بازی می‌کند خیلی خسته می‌شود. ما باید امروز بر پرسپولیس غلبه می‌کردیم.

دیدگاه‌ها