کد خبر : 1978334 | 16 آبان 1402 ساعت 20:48 | 11K بازدید | 11 دیدگاه

دومین ترکیب این فصل النصر بدون حضور رونالدو

النصر در روزی که رونالدو را در اختیار ندارد، به مصاف الدحیل می‌رود.

دومین ترکیب این فصل النصر بدون حضور رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از دور چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، النصر در استادیوم خلیفه شهر دوحه به مصاف الدحیل می‌رود. نتیجه این مسابقه برای پرسپولیس نیز اهمیت بالایی دارد.

برای دیدار امشب، النصر رونالدو را در اختیار ندارد. لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی، ترجیح داده به فوق ستاره تیمش استراحت دهد و بدین ترتیب پس از دیدار هفته اول لیگ عربستان برابر الاتفاق، این دومین مسابقه از 22 دیدار النصر در این فصل و در رقابت‌های مختلف است که کریستیانو حضور ندارد.

به مانند همیشه، نواف العقیدی در دروازه این تیم حضور دارد. او در دو دیدار اخیر موفق به کلین‌شیت شده است. در حالی که پیش از آن و طی یازده دیدار، این دروازه‌بان فقط برابر پرسپولیس دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود.

1950941

در خط دفاعی و در غیاب آیمریک لاپورت، شاهد حضور عبدالا له العمری و محمد الفتیل خواهیم بود. سلطان الغنام به عنوان مدافع راست و الکس تلس در پست دفاع چپ بازی می‌کند. در خط میانی نیز سامی النجعی در کنار مارسلو بروزوویچ انجام وظیفه می‌کنند.

جلوتر از این دو بازیکن، اوتاویو مونتیرو حضور دارد. دو وینگر النصر در این بازی سادیو مانه و عبدالرحمن غریب هستند و اندرسون تالیسکا نیز در خط حمله انجام وظیفه می‌کند.

النصر عربستانترکیب النصر برای این بازی به شرح زیر است:
نواف العقیدی، سلطان الغنام، عبدالا له العمری، محمد الفتیل، الکس تلس، سامی النجعی، اوتاویو، بروزوویچ، سادیو مانه، عبدالرحمن غریب، اندرسون تالیسکا

دیدگاه‌ها