کد خبر : 1978340 | 16 آبان 1402 ساعت 21:08 | 19.9K بازدید | 5 دیدگاه

گارناچو تبرئه شد: کاسه داغ‌تر از آش نشوید!‏

الخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، به خاطر ایموجی‌ جنجالی‌ای که برای تبریک گفتن به ‏هم‌تیمی‌اش، آندره اونانا، منتشر کرده بود محروم نخواهد شد.

گارناچو تبرئه شد: کاسه داغ‌تر از آش نشوید!‏

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند اتحادیه فوتبال این کشور بعد از بررسی پرونده ‏الخاندرو گارناچو که به توهین نژادپرستانه به هم‌تیمی‌اش، آندره اونانا، متهم شده بود او را بی‌گناه دانسته ‏و به این ترتیب وینگر آرژانتینی یونایتد با جریمه یا محرومیت مواجه نخواهد شد.

آندره اونانا در هفته قبلی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در بازی مقابل کپنهاگن نقش مهمی در ‏پیروزی شیاطین سرخ داشت. او در اواخر مسابقه پنالتی تیم دانمارکی را مهار کرد تا به ستاره اصلی ‏تیمش تبدیل شود. گارناچوی 19ساله بعد از بازی برای تبریک گفتن به اونانا در حساب توییتر خود دو ‏ایموجی گوریل منتشر کرد و خبرساز شد.

گارناچو بعد از سر و صدای زیادی که به راه افتاد پست جنجالی‌اش را حذف کرد. حتی خود آندره اونانا ‏به دفاع از او برخاست و گفت پیام گارناچو را توهین به خود تلقی نکرده است. اونانا نوشت: "کسی ‏نمی‌تواند به من بگوید که چه چیزی باید به من بربخورد یا نخورد. من می‌‌دانم منظور گارناچو چه بود، ‏قدرت و توان بالا".

1950951

سخنگوی اتحادیه فوتبال امروز به رسانه‌های انگلیسی گفت: "ما بعد از بررسی پرونده پست اخیر ‏الخاندرو گارناچو در شبکه‌های اجتماعی و بعد از شنیدن توضیحات او به این نتیجه رسیدیم که هدف او ‏از انتشار ایموجی‌های گوریل اشاره به قدرت بالای دروازه‌بان یونایتد بوده و در این ماجرا قصدی ‏نژادپرستانه در کار نبوده است. بنابراین تصمیم گرفته شود که این بازیکن منچستریونایتد با جریمه یا ‏مجازات مواجه نشود". ‏

دیدگاه‌ها