کد خبر : 1978341 | 16 آبان 1402 ساعت 21:07 | 14.3K بازدید | 8 دیدگاه

ترکیب الدحیل برای جلوگیری از حذف زودهنگام

الدحیل با اکثر نفرات اصلی خود و برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر می‌رود.

ترکیب الدحیل برای جلوگیری از حذف زودهنگام

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الدحیل در استادیوم خلیفه میزبان النصر است. قهرمان قطر برای فرار از حذف زودهنگام، چاره ای جز پیروزی در این مسابقه ندارد.

کریستوف گالتیه برای این دیدار دو تغییر را در ترکیب دفاعی تیمش ایجاد کرده و سایر بازیکنان نیز همان نفراتی هستند که در بازی‌های اخیر این تیم به میدان رفته‌اند.

صلاح زکریا، سنگربان شماره یک الدحیل و ملی پوش قطری، همچون دیدارهای قبلی این تیم در درون دروازه تیم قرار گرفته و امیدوار به ثبت یک کلین‌شیت است.

محمد النعیمی پس از گذشت دو ماه برای تیمش به میدان می‌رود. مدافعی که از آخرین بازی او مدت زمان نسبتا زیادی می‌گذرد و در بازی قبل برابر الریان در دقیقه 89 به میدان رفت.

1950952

ابراهیم بامبا نیز که در بازی رفت نیمکت‌نشین بود، به ترکیب اصلی اضافه شده است. یوسف أیمن به همراه روبن سمدو و کیم موون هوان نفراتی هستند که گالتیه آنها را به میدان فرستاده است.

عاصم مادیبو دیگر نام مطرحی است که برای الدحیل به میدانه می‌رود. اسماعیل محمد نیز در کنار فیلیپ کوتینیو از جمله بازیکنان تهاجمی الدحیل هستند.

قوای تهاجمی تیم را نیز به مانند همیشه المعز علی و مایکل اولونگا تشکیل داده و در پی فتح دروازه النصر هستند.

الدحیلترکیب الدحیل برای این دیدار به شرح زیر است:
صلاح زکریا، محمد النعیمی، یوسف أیمن، کیم موون هوان، روبن سمدو، ابراهیم بامبا، عاصم مادیبو، اسماعیل محمد، فیلیپ کوتینیو، المعز علی، مایکل اولونگا

دیدگاه‌ها