کد خبر : 1978356 | 16 آبان 1402 ساعت 22:09 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

کنایه بونوچی به ایتالیایی‌‌ها: اینجا یکدل هستند

لئوناردو بونوچی، مدافع سابق یوونتوس، می‌گوید طرفداران یونیون برلین برخلاف طرفداران ایتالیایی با وجود نتایج ضعیف از این تیم حمایت می‌کنند.

کنایه بونوچی به ایتالیایی‌‌ها: اینجا یکدل هستند

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی توضیح می‌دهد که طرفداران یونیون برلین چگونه نسبت به 12 شکست متوالی این تیم واکنش متفاوتی نشان می‌دهند.

بونوچی پیش از بازی فردا مقابل ناپولی‌ در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا گفت: "من بازی‌های زیادی اینجا داشتم و بازگشت به ایتالیا همیشه فوق العاده است. این ورزشگاه فردا پرشور می‌شود که هیجان‌انگیز است. همه می‌دانند که بازیکنان ایتالیایی‌ چقدر دوست دارند در خانه بازی کنند، اما من این انتخاب را داشتم تا تجربه‌ای جدید با نگاه به آینده داشته باشم، تا ذهنم را به سمت فرهنگ‌ها و سبک‌های جدید زندگی باز کنم."

یونیون برلین با کسب مقام چهارم در فصل گذشته بوندس‌لیگا، شگفت انگیز بود و برای اولین بار به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد. با این حال آن‌ها اکنون 12 شکست متوالی را در تمامی رقابت‌ها متحمل شده‌اند.

1950989

بونوچی درمورد نتایج تیمش گفت: "هیچ‌کس انتظار چنین عملکرد ضعیفی را نداشت. انتظارات بسیار متفاوتی وجود داشت، باشگاه و همین‌طور مربی سعی کردند تیمی بسازند که بتواند برای رتبه‌های بالای جدول رقابت کند. در این لحظه من واقعاً متوجه تفاوت آلمان و ایتالیا شدم، زیرا یکدلی وجود دارد و همه با هم در یک مسیر کار می‌کنند."

بونوچی امیدوار است که سفر به ناپولی بتواند نقطه عطفی در نتایج یونیون برلین باشد: "این یکی از آن بازی‌هایی است که می‌تواند روند را تغییر دهد. از نظر من ناپولی یکی از سه تیم برتر ایتالیاست. زمانی که بعد از کسب عنوان قهرمانی دوباره با یک مربی جدید شروع کنید، همیشه کمی مشکل وجود خواهد داشت. آن‌ها هنوز هم فوتبال خوبی بازی می‌کنند، شاید مثل فصل گذشته سرگرم کننده نباشند، اما بهتر هستند."

یوونتوس، باشگاه سابق او در سری A، تنها دو امتیاز از اینتر صدرنشین فاصله دارد و مکس آلگری یک دفاع مستحکم را در تیمش ایجاد کرده است: "من هیچ شکی نداشتم که یووه می‌تواند فصل قدرتمندی داشته باشد، زیرا آن‌ها بازیکنان باکیفیتی دارند. با این سبک بازی، همه آن‌ها به سمت قهرمانی می‌روند. من هنوز با بسیاری از آن‌ها در ارتباط هستم، آن‌ها از کاری که انجام می‌دهند رضایت دارند."

دوباره به ایتالیا برمی‌گردی؟ بونوچی در پاسخ به این سوال گفت: "فکر نمی‌کنم اینطور باشد، زیرا همان‌طور که قبلاً گفته بودم، این فصل باید آخرین فصل دوران حرفه‌ای من باشد. امیدوارم فوتبالم در ایتالیا را با پوشیدن پیراهن آتزوری در یورو به پایان برسانم! من روی بوندس‌لیگا متمرکزم، این تجربه خوبی است و همیشه اشتیاق زیادی وجود دارد. واقعا خوش شانسم در باشگاهی هستم که در آن هواداران از ابتدا تا انتها عشق خود را به شما نشان می‌دهند. اکنون باید با نتایج به حمایت آن‌ها پاسخ دهیم."

دیدگاه‌ها