کد خبر : 1978362 | 16 آبان 1402 ساعت 22:47 | 24.1K بازدید | 18 دیدگاه

اعتراض دورتموندی‌ها به یوفا با شمش طلا!

هواداران دورتموند در بازی برابر نیوکسل به شکل هماهنگ و از پیش‌ تعیین‌شده با بنرها و پرتاب اشیایی به زمین به یوفا اعتراض کردند.

اعتراض دورتموندی‌ها به یوفا با شمش طلا!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و نیوکسل در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر رفتند. نکته برجسته این بازی اعتراضات گسترده هواداران دورتموند به یوفا بود.

آنها در جریان بازی شمش‌های جعلی طلا و بسته‌های دلار را به زمین پرتاب کردند و در دقایقی از بازی حتی داور مجبور به متوقف کردن بازی برای جمع کردن این اشیا شد.

1951038

اعتراض هواداران دورتموند به یوفاست که از فصل بعد قصد دارد تغییرات زیادی را در فرمت چمپیونزلیگ اعمال و تعداد بازی‌ها را بیشتر کند. هواداران دورتموند همچنین در بنر‌هایی اعتراض خود را نشان دادند.

روی یکی از بنرها نوشته شده است: «شما به فوتبال اهمیتی نمی‌دهید، فقط پول برای شما مهم است.»

در بنر دیگری نوشته شده: «شما فوتبال را نابود کرده‌اید.»

برخی از منابع آلمانی مدعی شده‌اند که اعتراض دورتموندی‌ها به دادن میزبانی جام جهانی به عربستان و هزینه‌های هنگفت نیوکسل نیز هست و آنها با این حرکات، فیفا، یوفا و مالکان عرب را محکوم کردند.

1951015
1951016
1951017

یکی از گزارشگران شبکه بین اسپورت، در هنگام پخش بازی و نشان داده شدن اعتراضات هواداران دورتموند این اعتراض را به‌شدت محکوم کرد و گفت: «دلیل عصبانیت هواداران دورتموند این است که مدیران باشگاه همیشه ستاره‌های تیم را به مبلغ بالایی می‌فروشند و در نهایت تیم از آن سود نمی‌برد.»

تعدادی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند ممکن است یوفا محرومیت‌هایی را برای هواداران باشگاه آلمانی در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها