کد خبر : 1978392 | 17 آبان 1402 ساعت 05:30 | 42.6K بازدید | 23 دیدگاه

ستاره سابق پورتو در آسیا می‌درخشد

اوتاویو، دردسر جدید حریفان النصر، به‌خصوص پرسپولیس!

اوتاویو هافبک النصر عربستان در این فصل همچنان به نمایش‌های هیجان انگیز خود در تورنمنت‌های مختلف ادامه می‌دهد.

اوتاویو، دردسر جدید حریفان النصر، به‌خصوص پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه، اوتاویو شب گذشته در دیداری که در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، در پیروزی هیجان‌انگیز النصر مقابل الدحیل قطر با نتیجه ۳ بر ۲ نقش موثر داشت.

این دیدار شاهد درخشش هافبک پرتغالی بود که از دویدن خسته نمی‌شد. جدا از سطوح فنی دویدن و شگفت انگیزی که او ارائه می دهد، اوتاویو همیشه حریفان را تحریک می‌کند و بازیکنان را برای ضربه زدن به خودش ترغیب می‌کند که باعث می‌شود طرف مقابل کارت‌های رنگی دریافت کند.

آغاز این ماجرا با علی هزازی بازیکن الاتفاق در دیداری بود که با برتری النصر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به پایان رسید. در این مسابقه اوتاویو بازیکن را تحریک کرد و او مجبور شد ضربه محکمی به او بزند که باعث شد در میان مشاجرات شدید بین همه بازیکنان، کارت قرمز به هزازی نشان داده شود.

چند روز پیش و در پیروزی مقابل الاتفاق، بازیکن پرتغالی باعث شده بود تا هموطنش فابیو مارتینز، بازیکن الخلیج کارت زرد بگیرد. مارتینز در دقیقه 19 بازی که با برتری 2 بر صفر النصر در دوازدهمین دوره لیگ حرفه ای عربستان به پایان رسید، عمداً با آرنج به ستاره النصر ضربه زد تا کارت زرد بگیرد.

اوتاویو برای سومین بازی متوالی باعث شد تا خالد محمد، بازیکن الدحیل، پس از مداخله خشونت آمیزی که منجر به درگیری شدید بین دو طرف شد، اخراج شود و ستاره پرتغالی روی زمین افتاد و سپس بازیکن الدحیل کارت قرمز گرفت.

دیدگاه‌ها