کد خبر : 1978398 | 17 آبان 1402 ساعت 06:13 | 38.4K بازدید | 14 دیدگاه

درخواست عجیب ستاره سابق یووه: من را رایگان بخرید

داگلاس کاستا از سران یوونتوس خواسته تا با حداقل حقوق او را تا پایان فصل جذب کنند.

درخواست عجیب ستاره سابق یووه: من را رایگان بخرید

به گزارش "ورزش سه"، داگلاس کاستا، وینگر سابق بایرن مونیخ، با پیشنهاد عجیبی سروصدا به پا کرده است. این بازیکن برزیلی می‌خواهد به قهرمان سابق ایتالیا، یوونتوس، بازگردد و برای این کار از دستمزد میلیون دلاری خود چشم پوشی می‌کند!

کالچومرکاتو در این باره گزارش داده داگلاس کاستا به یووه پیشنهاد داده تا پایان فصل با حداقل دستمزد برای آنها بازی کند. البته بسته به عملکرد بازیکن و موفقیت باشگاه، پاداش‌های احتمالی نیز وجود دارد.

در ایتالیا حداقل دستمزدی که هر بازیکن بالای 24 سال حق دریافت آن را دارد حدود 2000 یورو در ماه (42000 یورو ناخالص در سال) است.

قرارداد کاستا با باشگاه لس آنجلس گلکسی در لیگ ام ال اس تمدید نشد و او اکنون بدون باشگاه است و به صورت رایگان در دسترس است. به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات، کاستا در حال حاضر در عربستان سعودی آمادگی خود را حفظ کرده و در حال انجام مذاکرات با باشگاه های خواهان خود است اما کاستا امیدوار است به باشگاه سابق خود در تورین بازگردد. جایی که او قبل از انتقال به لس‌آنجلس گلکسی از سال 2017 تا 2022 تحت قراردادشان بود.

1951095

گفته می‌شود حقوق کاستا در گلکسی سالانه 4.2 میلیون دلار بود و چشم‌پوشی او از چنین دستمزدی برای بازگشت به باشگاه محبوبش حسابی سر و صدا کرده است.

او در گفت‌و‌گو با رومانو در این رابطه گفته: «می‌خواهم دوباره برای آلگری بجنگم و عشق هواداران یووه را احساس کنم. نماینده من با تمام باشگاه‌های علاقه‌مند از جمله یووه در تماس است.»

دیدگاه‌ها