کد خبر : 1978403 | 17 آبان 1402 ساعت 01:33 | 24.8K بازدید | 39 دیدگاه

همه گروه می‌توانند صعود کنند!

میلان پاریس را برد و گروه مرگ را شعله‌ور کرد

میلان در یک بازی خانگی در رقابت‌های چمپیونزلیگ مقابل پاری سن ژرمن با نتیجه 2-1 پیروز شد.

میلان پاریس را برد و گروه مرگ را شعله‌ور کرد

به گزارش "ورزش سه"، امشب در اولین بازی از دور برگشت و در حساس‌ترین دیدار امشب مرحله گروهی چمپیونزلیگ، میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان پاری سن ژرمن بود. میلان به شدت برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود به این پیروزی خانگی نیاز داشت.

ویدئو: 315994
1951107
1951106

ابتدای بازی شدیدا تحت تاثیر جو ورزشگاه علیه جان لوئیجی دوناروما قرار داشت. چرا که هواداران میلان برای او پول‌هایی تقلبی با مضمون توهین‌آمیز به زمین ریختند که کنایه از ترک این تیم به خاطر پول بیشتر در باشگاه پاری سن ژرمن بود.

1951109
1951108

این بازی خیلی زود گل داشت، تیم میهمان توانست توسط مدافع سابق حریف همشهری میلان، میلان اشکرینیار، در دقیقه 9 به گل برسد کرنر از سمت راست به روی دروازه میلان ارسال شد و با تاثیر گذاری مارکینیوش به اشکرینیار رسید و او وارد محوطه شش قدم شد و با یک ضربه سر پرشی توپ را به گوشه چپ دروازه فرستاد.

1951110
1951111

میلان اما سه دقیقه بعد در دقیقه 12 گل تساوی را به ثمر رساند. رافائل لیائو که در بازی قبل این دو تیم در مقایسه با کیلیان امباپه حسابی مورد تحقیر قرار گرفته بود با یک ضربه برگران دیدنی روی ریباند شوت اولیویه ژیرو خودش نشان داد و یکی از زیباترین گل‌های لیگ قهرمانان امسال را به ثمر رساند و منتقدان را ساکت کرد!

1951113

پاریس در دقیقه 25 یک موقعیت طلایی را توسط امباپه هدر داد، چرا که او پاس زیبای کولو موانی را به یک ضربه ضعیف تقدیم مایک مانیان، دروازه‌بان میلان کرد.
در ادامه با وجود سرعت بالای بازی اتفاق عجیبی روی دروازه‌ها اتفاق نافتاد.

1951116
1951115

در نیمه دوم، میلان خیلی زود توانست پاریس را غافلگیر کند. تئو هرناندز از تله آفساید فرار کرد و با استفاده از اشتباه مدافعان پاریس وارد محوطه جریمه شد و توپ را به محوطه شش قدم، جایی که اولیویه ژیرو حضور داشت، فرستاد و او هم از روی سر اشکرینیار با یک ضربه سر دیدنی به گوشه بالایی سمت راست دروازه حریف، گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

بعد از این گل، پاریس به آب و آتش زد و در دو موقعیت می‌توانست توسط لی، بازیکن کره‌ای تیم، روی پاس اشرف حکیمی به گل برسد که ضربه خوب و پرشی این بازیکن توسط مینیان مهار شد، امباپه هم یک شوت بادآورده خطرناک را می‌توانست به یک گل زیبا تبدیل کند که موفق نشد.

میلان هم در لاک دفاعی فرو نرفته بود و می‌توانست در ضدحمله‌ها خطرساز باشد و حملات تیم دوبار دوناروما را به واکنش واداشت. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا گروه مرگ بسیار پیچیده شود و همه تیم‌ها شانس صعود داشته باشند. بعد از این بازی، پاریس و میلان به ترتیب دوم و سوم گروه قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها