کد خبر : 1978411 | 17 آبان 1402 ساعت 02:00 | 12.9K بازدید | 4 دیدگاه

برد بزرگ و نابودکننده شاگردان سیمئونه

شش - هیچ، گریزی، خوشحالم که برگشتی!

اتلتیکو مادرید با برد ۶-۰ سلتیک را در هم کوبید و صدرنشین گروه شد.

شش - هیچ، گریزی، خوشحالم که برگشتی!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید پس از بازی عجیب برابر سلتیک در اسکاتلند، امشب میزبان این تیم بود و در صدد کسب سه امتیاز و صعود به صدر جدول گروهش بود.

آنها در دقیقه شش بازی به هدف‌شان رسیدند. او روی یک توپ برگشتی از دفاع سلتیک، در پشت محوطه صاحب توپ شد و ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و توپ را به تور چسباند.

1951144

در دقیقه ۲۳، دایزن مائدا، با خطای خطرناک بر روی هرموسو، از زمین بازی اخراج شد.

پس از این اخراج، سلتیک ده نفره کمی عقب‌تر رفت و برای گلزنی چشم به ضدحمله‌ها داشت.

این تاکتیک باعث شد اتلتیکو تا پایان نیمه اول نتواند از ده نفره بودن حریف استفاده کند، اما در دقیقه ۲+۴۵ آنها بالاخره گل دوم را هم زدند.
گریزمان پاسی بلند را با محوطه جریمه حریف فرستاد، خیمنز با سینه توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد و موراتا آنجا توپ را وارد دروازه کرد تا اتلتیکو با دو گل برتری به رختکن برود.

1951145

در نیمه دوم هم مانند نیمه اول، گریزمان اولین گل نیمه را به ثمر رساند. سانتر مولینا به داخل محوطه جریمه توسط مدافع سلتیک به صورت ناقص دفع شد. گریزمان از این فرصت استفاده کرد و در حالی که توپ در هوا بود، با یک قیچی بغل زیبا و مهارنشدنی دروازه را برای بار سوم باز کرد.

1951139

در دقیقه ۶۶ هم گل بعدی به ثمر رسید. لینو در سمت چپ محوطه حریف صاحب توپ شد. در حالی که همه منتظر سانتر او بودند، او شوتی محکم و سهمگین را روانه دروازه کرد و این توپ هم گل شد تا حساب کار ۴-۰ بشود.

1951143

گل‌های زیبای بازیکنان اتلتیکو ادامه داشت. ده دقیقه بعد این بار روی یک ارسال، لینو با سینه توپ را به زیبایی برای موراتا کاشت. مهاجم اسپانیایی توپ را در کمانه محوطه جریمه استپ کرد و با ضربه‌ای فوق‌العاده گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

1951142

در دقیقه ۸۴ شاگردان سیمئونه گل ششم را هم زدند. والی لینو در حالی که داشت از کنار دروازه بیرون می‌رفت با اثرگذاری سائول نیگز همراه بود. او ابتدا سایه توپ را زد اما سپس اشتباهش را جبران کرد و بدین گونه گل ششم زده شد.

1951140

در ادامه بازی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه ۶-۰ به پایان رسید. اتلتیکو با این برد ۸ امتیازی شد و به صدر جدول رفت.

دیدگاه‌ها