کد خبر : 1978414 | 17 آبان 1402 ساعت 02:29 | 11.3K بازدید | 10 دیدگاه

انریکه: باید در گروه مرگ زنده بمانیم

لوییز انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، پس از باخت ۲-۱ تیمش برابر میلان، درباره دلایل باخت، عملکرد بازیکنانش و شانس صعود به دور حذفی صحبت کرد.

انریکه: باید در گروه مرگ زنده بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در ایتالیا مغلوب میلان شد تا شرایط گروه پیچیده‌تر از همیشه شود. لوییز انریکه، سرمربی تیم فرانسوی، پس از بازی نظراتش را با خبرنگاران به اشتراک گذاشت.

«بازی نزدیکی بود، می‌توانست هر اتفاقی به نفع هر تیمی بیفتد. من فکر می‌کردم بازی را می‌بریم. اما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.
نبردهای وسط زمین نیز مانند بقیه قسمت‌های بازی بسیار نزدیک بود و هر تیم موفقیت‌های خودش را در میانه میدان داشت. آنها توانستند از فضاهایشان در حمله استفاده کنند.

1951154

ما چندین بار کنترل بازی را از دست دادیم. اما با این وجود فرصت‌هایی داشتیم که بتوانیم از آنها استفاده کنیم و گل بزنیم. اما برعکس حریف، از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و بازی را باختیم. هنوز دو بازی مانده‌. همچنان زنده هستیم و می‌توانیم از این گروه سخت با موفقیت صعود کنیم.

برای صعود باید نقص‌هایمان را برطرف کنیم. با این اشتباهات نمی‌شود از این گروه صعود کرد. باید پیشرفت کنیم. برای صعود از گروه محکوم به ارتقای سطح بازی‌مان هستیم.

از بازیکنانم می‌خواهم همچنان امیدوار باشند. من از آنها راضی هستم. فقط باید برای صعود از گروه مرگ بیشتر تلاش کنیم. گروه بسیار سختی است. به همین دلیل نامش را مرگ گذاشته‌اند. هفته بعد بازی بسیار مهمی برابر نیوکسل در پاریس داریم که باید ببریم.»

دیدگاه‌ها