کد خبر : 1978415 | 17 آبان 1402 ساعت 02:46 | 13.6K بازدید | 43 دیدگاه

گواردیولا: باید به هالند کمک کنیم توپ طلا ببرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی آسان مقابل یانگ بویز نظراتش درباره برد راحت، دو گل ارلینگ هالند و مصدومیت جان استونز بیان کرد.

گواردیولا: باید به هالند کمک کنیم توپ طلا ببرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا توانستند به راحتی یانگ بویز را در خانه با نتیجه ۳-۰ شکست دهند. پپ گواردیولا بعد از بازی به مقابل خبرنگاران آمد و با آنها صحبت کرد.

پیروزی راحت؟
نتیجه تلاش بازیکنان است. از دیدن به ثمر رسیدن تلاش‌شان خوشحالم. هنوز چیزی به دست نیاورده‌ایم و اول راه هستیم.

مصدومیت استونز؟
بله او مصدوم شد و احساس درد زیادی کرد. من برای او بسیار متاسفم. این یک مشکل بزرگ برای ماست. جان به‌خاطر کاری که در زمین انجام می‌دهد برای ما بسیار مهم و ارزشمند است. اما باید صبر کنیم تا به بهبودی برسد. فصل طولانی است و او قوی‌تر برمی‌گردد. فکر می‌کنم او مدتی از میادین دور خواهد بود. دقیقش را نمی‌شود گفت.

1951156

نمایش بازیکنان؟
همه عالی بودند. همان‌طور که گفتم خوشحالم آنان را دارم. از بهترین تجربه‌های عمرم کار با آنهاست. امیدوارم با بردن جام فصل شیرینی بسازیم.

ارلینگ هالند؟
او با هم‌تیمی‌هایش می‌تواند جام‌های زیادی را به دست آورد. اگر این کار را نکنیم، او توپ طلا را نمی‌برد. باید به هالند کمک کنیم توپ طلا ببرد. لیاقت آن را دارد و همه این را می‌دانند.

گرفتن پیراهن هالند در بین نیمه؟
نمی‌دانم. این کار عادی نیست.

هالند مصدوم نیست؟
نه. ما در تمرین با او صحبت کردیم. او بدون مشکل کار می‌کرد و گفت حالش خوب است. فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

1951157

جانشین استونز؟
مصدومیت جان عضلانی است و ما مدتی او را نداریم. خبر بدی برای ماست و باید جایش را پر کنیم. پیش از این می‌شد رودری و استونز را همزمان بازی داد، اما حالا جان مصدوم است و به مشکل بزرگی خورده‌ایم. کالوین فیلیپس می‌تواند جای او بازی کند. بازیکن بسیار خوبی است و قدر فرصت‌هایی که به او داده شود را به خوبی می‌داند.

دیدگاه‌ها