کد خبر : 1978416 | 17 آبان 1402 ساعت 03:08 | 6.9K بازدید | 11 دیدگاه

پیولی: مقصر انتقادات خودمانیم، به این وضع عادت داریم

استفانو پیولی در نشست خبری پس از بازی مقابل پاری سن ژرمن حاضر شد و در مورد پیروزی به موقع میلان، انتقادات به خودش و احتمال صعود از گروه صحبت کرد.

پیولی: مقصر انتقادات خودمانیم، به این وضع عادت داریم

به گزارش "ورزش سه" میلان در یک بازی نزدیک، توانست با نتیجه ۲-۱ پاری سن ژرمن را شکست دهد. استفانو پیولی پس از بازی به سوالات خبرنگاران درباره بازی پاسخ داد.

درخشش ژیرو؟
اون مثل همیشه باورنکردنی بود. یک گل زیبا زد که کمتر کسی می‌تواند مانند آن را بزند. او روی چنین توپ‌هایی غیرقابل مهار است.

به روند خوبتان رسیده‌اید؟
فعلاً نه، باید به عملکرد ضعیف خودمان واکنش نشان می‌دادیم. شنبه نمایش وحشتناکی ارائه دادیم. ما امشب از نظر روحی یک تیم کامل بودیم، با اعتمادبه‌نفسی مثال‌زدنی و باروحیه. در یک مسابقه سخت و مهم پیروز شدیم که ما را دوباره به رقابت‌ها برمی‌گرداند.

1951159

به صعود به دور بعدی فکر می‌کنید؟
فعلا نه. هنوز چیزی مشخص نیست. دو بازی سخت داریم که باید با تمام وجود برای پیروزی در آنان بجنگیم.

عملکرد تیم؟
همیشه روش کار ما همین بوده است. ما می‌دانیم که چه زمانی می‌توانیم ویژگی‌هایمان را به نمایش بگذاریم. بعضی مواقع با اشتباهات به خودمان ضربه می‌زنیم و بعضی مواقع به دلیل ذهنیت ضعیف بازی‌ها را واگذار می‌کنیم. آن اتفاقات دیگر نباید تکرار شود.

احتمال صعودتان چقدر است؟
گفتم که این بازی مانند چهارراهی در جاده لیگ قهرمانان بود. هر اتفاقی ممکن بود بیفتد و خوشحالم که پیروزی شدیم. اگر برنده نمی‌شدیم اوضاع خیلی بد می‌شد. ما باید از این روحیه این بازی برای بردن دورتموند استفاده کنیم. شانس صعودمان به خودمان بستگی دارد. اگر بازی‌های بعدی را مثل امشب ببریم، صعود می‌کنیم. ما هم مانند هواداران چمپیونزلیگ را دوست داریم و نمی‌خواهیم در آن متوقف شویم.

1951160

انتقادات از تیم و شما؟
انتقادات به ما به دلیل کارهای خودمان است. ما میلان هستیم، انتظارات را بالا برده‌ایم و وقتی موفق نمی‌شویم مورد انتقاد قرار می‌گیریم. طبیعی است و عادت داریم.

دیدگاه‌ها