کد خبر : 1978417 | 17 آبان 1402 ساعت 03:19 | 28.3K بازدید | 11 دیدگاه

هافبک سابق یونایتد فاش کرد: این سه ستاره مقصرند!

مارسل سابیتزر، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است شرایط بد این تیم به خاطر غیبت سه ستاره است.

هافبک سابق یونایتد فاش کرد: این سه ستاره مقصرند!

به گزارش "ورزش سه"، سابیتزر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به صورت قرضی راهی منچستریونایتد شد و در پایان فصل از جمع بازیکنان این تیم جدا شد.

او موفق شد قهرمانی در جام اتحادیه را با این تیم تجربه کند. اریک تن‌هاخ با این قهرمانی به شش سال دوری آنها از جام خاتمه داد، اما این موفقیت در این فصل ادامه پیدا نکرد.

سابیتزر در گفت‌وگو با اتلتیک درباره تجربه‌اش از حضور در یونایتد گفت: "من احساس خوبی از حضور در این تیم داشتم و هنوز گاهی با بعضی افراد درباره آن حرف می‌زنم. نتایج خوب نیست، هیاهو زیاد است و آنها در خانه شکست می‌خورند. از طرفی شرایط مالکیت هم مشخص نیست و این تاثیر زیادی روی تیم دارد.

1834219

من برای آنها بسیار متاسف هستم چون همگی آدم‌های خوبی هستند. و عطش بسیار زیادی برای موفقیت دارند. کاسمیرو، لوک شاو و لیساندرو مارتینز ساختار اصلی این تیم را تشکیل می‌دهند و ثبات زیادی برای این تیم به همراه دارد.

تن‌هاخ الگوی مشخص و برنامه‌ریزی شده‌ای دارد، اما وقتی چنین بازیکنان مهمی در تیم نیستند کار سخت می‌شود. هر تیمی بهترین بازیکنانش را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نیاز دارد و نبود رهبران در زمین کار را برایشان دشوار کرده است، اما من معتقد هستم که شرایط برای آنها بهتر خواهد شد."

دیدگاه‌ها