کد خبر : 1978423 | 17 آبان 1402 ساعت 09:22 | 34.1K بازدید | 29 دیدگاه

ستاره فرانسوی تایید کرد: لیائو در حد امباپه است!

تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، معتقد است که رافائل لیائو مانند کیلیان امباپه و بازیکنی درخشان و بزرگ است.

ستاره فرانسوی تایید کرد: لیائو در حد امباپه است!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در اولین دیدار از مرحله برگشت رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو میزبان پاری سن ژرمن بود و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

شاگردان استفانو پیولی پس از کسب چند نتیجه ضعیف مانند دو شکست پیاپی خانگی برابر یوونتوس و اودینزه تحت فشار زیادی قرار داشتند و حتی هواداران این تیم آنها را هو کرده بودند، اما شرایط در اروپا برای این تیم کاملا متفاوت پیش رفت.

هرناندز پس از پایان این دیدار و کسب این سه امتیاز ارزشمند به مدیاست گفت: «این شبی باورنکردنی بود. بازی بسیار سختی داشتیم و می‌دانستیم که پی اس جی تیم بسیار خوبی است، اما به سختی تلاش کردیم و به همین دلیل توانستیم این پیروزی را به دست آوریم. 

1951174

ما لحظات سختی را در این بازی سپری کردیم. به نظر من این موضوع طبیعی است که هواداران وقتی این تیم به مشکل جدی می‌خورد ناراحت و عصبانی شوند و ما را هو کنند. حالا دوباره آنها را کنارمان داریم و باید سعی کنیم که این روند را برای دیدارهای بعدی هم حفظ کنیم.»

او با اشاره به اهدای جایزه بهترین بازیکن زمین به لیائو از سوی یوفا اضافه کرد: «رافائل بازیکنی فوق العاده و درست مثل امباپه است. ما می‌دانستیم که پی اس جی بسیار حمله خواهد کرد. حالا باید همچنان به خوبی کار کنیم و به آنچه مردم می‌گویند توجه نکنیم. باید همچنان متحد بمانیم.»

دیدگاه‌ها