کد خبر : 1978424 | 17 آبان 1402 ساعت 09:46 | 42.4K بازدید | 5 دیدگاه

خبر بد برای پپ: مصدومیت جدی ستاره سیتی

جان استونز، مدافع منچسترسیتی، با مصدومیتی جدی مواجه شده و برای مدتی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

خبر بد برای پپ: مصدومیت جدی ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان در ورزشگاه اتحاد میزبان یانگ بویز بود و با سه گل برابر این تیم به پیروزی رسید.

استونز از ابتدا در ترکیب این تیم قرار داشت، اما بین دو نیمه تعویض شد و جایش را به ناتان آکه داد تا هواداران سیتی را نگران وضعیتش کرده باشد و این نگرانی بی‌دلیل نبود. پپ گواردیولا پس از پایان این بازی تایید کرد که او به شکل جدی مصدوم شده است.

این مصدومیت در حالی رخ داده که این بازیکن در فصل جدید تنها چهار بازی در لیگ برتر انجام داده و بازی شب گذشته مقابل یانگ بویز اولین حضورش در لیگ قهرمانان 24-2023 بود که با این مشکل جدی و تکرار مصدومیت او همراه شد. 

1951175

گواردیولا پس از پایان این دیدار تایید کرد که این اتفاق ضربه بزرگی به تیمش خواهد بود که تازه به بازگشت یکی از ستاره‎‌هایش امیدوار شده بود و روی اهمیت این بازیکن در ترکیب سیتی تاکید بسیاری کرد.

سیتی چند بازی دشوار در پیش دارد که حالا باید بدون استونز در آنها قدم بگذارد. چلسی، لیورپول، لایپزیش و تاتنهام از جمله حریفان پیش روی آنها در چند هفته آینده هستند و غیبت این بازیکن برای آنها دردسرساز خواهد شد.

دیدگاه‌ها