کد خبر : 1978437 | 17 آبان 1402 ساعت 10:49 | 11.6K بازدید | 5 دیدگاه

پیروزی جادویی: صعود لایپزیش به مرحله حذفی!

لاپیزیش با پیروزی شب گذشته موفق شد صعودش به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.

پیروزی جادویی: صعود لایپزیش به مرحله حذفی!

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ستاره سرخ بلگراد رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

به این ترتیب آنها صعودشان را به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان پس از انجام تنها چهار بازی در مرحله گروهی قطعی کردند که رکوردی برای آنها به حساب می‌آید، چون پیش از این هرگز به این سرعت راهی مرحله حذفی این مسابقات نشده بودند. 

ژاوی سیمونز بار دیگر ستاره تیمش در این بازی در پایتخت صربستان بود و پس از تنها هشت دقیقه توانست با تکیه بر سرعت بالا و توانایی دریبل‌زنی‌اش توپ را به تور دروازه حریف بدوزد. این دوازدهمین گل فصل این ستاره در 17 بازی بود.

1951196

گل دوم این تیم را هم ایکوما اوپندا در دقیقه 77 وارد دروازه حریف کرد و با این که ستاره سرخ روی اشتباه بازیکنان لایپزیش و گل به خودی این تیم در دقیقه 81 فاصله‌اش را با آنها کم کرد، اما نتوانست گل دوم را به ثمر برساند و شکست را پذیرفت.

به این ترتیب، مارکو روزه با وجود تمامی مشکلاتی که پس از شکست برابر وولفسبورگ در جام حذفی و ماینتس در بوندسلیگا داشت توانست در اروپا نتیجه دلخواهش را بگیرد و حالا فرصت بیشتری برای بهبود شرایط خواهد داشت.

دیدگاه‌ها