کد خبر : 1978441 | 17 آبان 1402 ساعت 11:31 | 18.4K بازدید | 44 دیدگاه

آخرین مسابقه آسیایی پرسپولیس روی چمن بد!

به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها همیشه باید درباره یک موضوع مشترک صحبت کنند و آن چیزی نیست جز چمن ورزشگاه محل بازی‌شان.

آخرین مسابقه آسیایی پرسپولیس روی چمن بد!

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس در شرایطی مقابل استقلال تاجیکستان تن به تساوی داد که در اتفاقی عجیب مسئولان ورزشگاه دوشنبه و برگزارکنندگان مسابقه به درخواست یحیی گل‌محمدی و مدیر تیم پرسپولیس اهمیت ندادند.

پرسپولیس دو جلسه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه مرکزی دوشنبه که به گفته تاجیک‌ها در همین سال 2023 از هلند آورده بودند و کیفیت مناسبی داشت، تمرین کرده بودند. در تمرین روز قبل از مسابقه که ناظر مسابقه و مسئولان برگزاری بازی هم در آن حضور دارند یحیی از تاجیک‌ها خواسته بود برای روز بازی به این زمین آب بیشتری بدهند تا شرایط حرکت توپ در آن بهتر باشد. گل‌محمدی حتی در نشست خبری قبل از بازی هم صراحتا گفت هیچ نگرانی‌ای بابت زمین چمن مصنوعی ندارد، اما روز مسابقه چمن خشک بود، چرا که به خواسته سرمربی پرسپولیس اهمیتی داده نشد.

بعد از بازی هم یحیی گل‌محمدی هم سروش رفیعی به نمایندگی از بازیکنان درباره خشک بودن زمین و حرکت کند توپ روی زمین صحبت کردند تا مشخص شود پرسپولیس باز هم از ناحیه زمین چمن با مشکل مواجه شده و این مهم جزء شرایط مهم و تعیین‌کننده بازی بوده است.

پرسپولیس در شروع مسابقات و مرحله رفت و در بازی با النصر هم در ورزشگاه آزادی مشکل چمن داشت و حالا در شروع دور برگشت هم با چنین مشکلی مواجه شده. خوشبختانه بازی 6 آذر در اول پارک ریاض مقابل النصر قطعا خبری از این مشکل نخواهد بود اما برای بازی هفته ششم مقابل الدحیل در تهران امید می‌رود چمن ورزشگاه آزادی کاملا مهیا باشد.

دیدگاه‌ها