کد خبر : 1978454 | 17 آبان 1402 ساعت 12:16 | 36.7K بازدید | 7 دیدگاه

ستایش ال‌چولو از گریزمان

سیمئونه: این بازیکن متولد شده تا برای اتلتیکو بازی کند

دیه‌گو سیمئونه پس از بازی درخشان گریزمان برابر سلتیک از ستاره فرانسوی تیمش به شکلی ویژه ستایش کرد.

سیمئونه: این بازیکن متولد شده تا برای اتلتیکو بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که از شکست برابر لاس پالماس در لالیگا به بازی حساس خانگی مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان رسیده بود، موفق شد حریف اسکاتلندی خود را با 6 گل شکست دهد و صدرنشین گروه شود. در این بازی آنتوان گریزمان و آلوارو موراتا هر کدام با زدن دو گل درخشان کار کردند. در این بازی سلتیک خیلی زود و در دقیقه 23 با اخراج بازیکنش 10 نفره شد.

1951144

دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری پس از بازی گفت: «بازی را خوب شروع کردیم و بسیار پرفشار و جدی بودیم. وقتی هنوز یازده به یازده بودیم، از جلو به خوبی سلتیک را پرس می‌کردیم و این رمز گلزنی زودهنگام ما بود (دقیقه 6). سپس بازیکن آنها اخراج شد ولی ما به گونه‌ای بازی کردیم انگار بازی بدون گل است و تیم حریف نیز یازده بازیکن دارد. ما نهایت احترام را به حریف گذاشتیم. 

در نیمه دوم هدف ما زدن گل‌های بیشتر و تمام کردن کار حریف بود و به همین دلیل یورنته را به زمین فرستادم. معتقدم لینو و آسپلیکوئتا و حتی سویونجو به خوبی نفوذ می‌کردند و همه کمک کردند تا یک برد با ارزش و مهم به دست بیاوریم.»

1951141

سیمئونه در ستایش از گریزمان گفت: «وقتی قرار بود گریزمان از بارسا برگردد، بسیاری مخالفت کردند، ولی من به او اطمینان کامل داشتم. من همیشه می‌گفتم، گریزمان متولد شده تا برای اتلتیکو بازی کند. او برگشت و هرچند در ابتدا کار برایش دشوار بود، ولی توانست همه چیز را به سود خودش عوض کند. او انگیزه و عطشی تمام‌نشدنی دارد و به عنوان مربی بسیار خوش‌شانسم که بازیکنی مثل گریزمان در تیمم دارم.»

سیمئونه در مورد توافقش برای تمدید قرارداد گفت: «خیلی در این مورد حرف زده می‌شود، ولی من فعلا چیزی برای گفتن ندارم. اگر اتفاقی جدید رخ بدهد، باشگاه اعلام خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها