کد خبر : 1978459 | 17 آبان 1402 ساعت 12:33 | 17.5K بازدید | 35 دیدگاه

کسی را با من مقایسه نکنید

ادعای جالب گریزمان: من بهتر از بلینگام و هالندم!

آنتوان گریزمان پس از برتری 6-0 اتلتیکو برابر سلتیک اظهارنظری جالب در مورد مقایسه شدنش با جود بلینگام و ارلینگ هالند داشت.

ادعای جالب گریزمان: من بهتر از بلینگام و هالندم!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب برای گریزمان شب بزرگی بود. او برابر سلتیک دو گل زد و در پایان بهترین بازیکن میدان نیز شناخته شد. سیمئونه نیز در نشست خبری بازی به بهترین شکل او را ستایش کرد. ستاره فرانسوی در بهترین روزهای خود پس از بازگشت به اتلتیکو قرار دارد و با این فرم اتلتیکو می‌تواند شروع به رویاپردازی کند.

1951214

در بازی دیشب که اتلتیکو 6-0 پیروز شد، سلتیک از دقیقه 23 با اخراج بازیکن ژاپنی خود 10 نفره شده بود. گریزمان در این رابطه گفت: «وقتی حریف 10 نفره شد، طبعا کار برای ما راحت شد. می‌توانستیم بازی را ساده بگیریم و با حرکات نمایشی، لایی زدن و مسائلی از این دست آنها را تحقیر کنیم، اما جوری بازی کردیم انگار بازی بدون گل است و بازی در شرایط برابر نیز دنبال می‌شود. از نظر من این یعنی احترام گذاشتن به حریف. ما هرگز کار را رها نکردیم و تا ثانیه پایانی به دنبال زدن گل‌های بیشتر بودیم.»

1951213

گریزمان در مورد پست جدیدش در اتلتیکو گفت: «الان یک خط عقب‌تر بازی می‌کنم. سیمئونه از من خواسته در سمت چپ خط میانی باشم، توپگیری کنم، به مهاجمان در فضاهای خالی توپ برسانم و البته خودم نیز به درون محوطه جریمه نفوذ کنم و گل بزنم. بازی‌های زیادی را از تلویزیون تماشا می‌کنم تا به این پست جدید عادت کنم. فعلا که همه چیز خوب پیش رفته و توانسته‌ام مربی را از خودم راضی کنم. من هر کاری سیمئونه بخواهد، انجام می‌دهم و مهم نیست مهاجم نوک باشم، وینگر یا یک هافبک.»

مقایسه با هالند، بلینگام و امباپه: «من جایگاه خودم را دارم و از فوتبالم لذت می‌برم. من قرار نیست با کسی مقایسه شوم. آنها را باید با من مقایسه کنید.»

دیدگاه‌ها