کد خبر : 1978460 | 17 آبان 1402 ساعت 12:35 | 13.5K بازدید | 8 دیدگاه

عکس گرفتن با ستاره‌های الاتحاد اولویت ما نبود

ستاره عراقی: الاتحاد زمین را بهانه نکند!

ابراهیم بایش، ستاره نیروی هوایی عراق، به اظهارات اعضای تیم فوتبال الاتحاد واکنش نشان داد و گفت بهانه‌های آنها برای توجیه شکست اشتباه است.

ستاره عراقی: الاتحاد زمین را بهانه نکند!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم بایش، بازیکن تیم نیروی هوایی عراق، فوتبال خود را از حدود هفت سال قبل و در سن 16 سالگی آغاز کرد تا نام خود را در میان بازیکنان جوان بااستعداد فوتبال عراق ثبت کند. او در تیم‌های زاخو، نفت الاوسط و الزورا بازی کرد و سپس به نیروی هوایی پیوست.

این هافبک عراقی در گفت‌وگویی با الریاضیه در مورد پیروزی در بازی مقابل الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین اهداف خود در این مسابقات صحبت کرد.

بولت هواداربه پیروزی مهم 2-0 مقابل الاتحاد رسیدید. بازی چطور بود؟
بازی بسیار سختی مقابل تیم بزرگ الاتحاد داشتیم، اما می‌خواستیم از بازی در حضور هواداران‌مان استفاده کنیم. سعی کردیم به خوبی تیم الاتحاد را آنالیز کنیم و به حریف خود احترام بگذاریم. از روزها قبل از مسابقه، با آنالیز تک تک بازیکنان الاتحاد آماده شدیم.

بولت هوادارنظرت درباره شکایت از شرایط زمین بازی چیست؟
این استادیوم یکی از بهترین استادیوم‌های عراق است و بازی‌های جام خلیج فارس در آن برگزار شد، اما بارش باران قبل از بازی ممکن است به شرایط زمین آسیب زده باشد.

بولت هوادارآیا زمین به پیروزی تیم شما و باخت الاتحاد کمک کرد؟
اینجا ورزشگاه ما نیست. ما در این زمین بازی نکردیم و عادت نداریم‌. ما در لیگ ورزشگاه خودمان را داریم. اما بازیکن عادت دارد در هر شرایطی بازی کند و به همین دلیل برنده شدیم، چون بهترین بودیم‌. روز الاتحاد نبود و توانستیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. این بهانه‌ها برای توجیه ناتوانی در زمین بازی ناکافی است.

بولت هوادارراز برتری شما در بازی با الاتحاد چیست؟
اینکه به حریف احترام گذاشتیم. ما با یک تیم بزرگ و ستاره‌هایش و همچنین هواداران زیادی روبرو شدیم، اما توانستیم آنها را خوب آنالیز کنیم و در طول مسابقه تمرکز خوبی داشته باشیم. ما توانستیم روی نقاط ضعف آنها کار کنیم.

بولت هوادار سطح الاتحاد را از نظر فنی چگونه ارزیابی می‌کنی؟
این تیم قهرمان لیگ است و بازیکنان سطح بالایی دارد، اما در برابر فشار افکار عمومی در حد لازم ظاهر نشد. ما هفت ملی‌پوش در تیم ملی عراق داریم که توانستیم با کمک آنها از حریف عقب نمانیم و از اشتباهات‌شان استفاده کنیم.

1950647

بولت هواداررویارویی با کریم بنزما چطور بود؟ آیا با او عکس گرفتید؟
کریم بنزما ستاره بزرگی است و ما به عنوان بازیکن از رویارویی با این ستاره‌ها خوشحالیم. من در جده با کانته عکس گرفتم و پیراهن‌هایمان را عوض کردیم اما این بار تمرکزم روی مسابقه بود، نه گرفتن عکس‌هایی با ستاره‌های الاتحاد‌. از طرفی کریم از باخت بسیار ناراحت بود.

بولت هواداراهدافت در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟
پیروزی مقابل الاتحاد به ما انگیزه و اعتماد به نفس زیادی داد تا در رقابت‌های قاره‌ای به دوردست برسیم. ما می‌خواهیم در دو بازی بعدی امتیاز کسب کنیم تا به عنوان تیم اول یا دوم به دور بعد راه پیدا کنیم. ما به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم و به آنها قول می‌هیم که با حمایت‌هایشان نتایج خوبی کسب کنیم.

بولت هواداردرباره فعالیت‌های اخیر ورزش عربستان چه نظری داری؟
حقیقت امروز این است که لیگ عربستان یکی از بهترین لیگ‌های جهان است و هر اتفاقی که رخ می‌دهد، به بازیکنان عربی و آسیایی نیز کمک می‌کند. تماشای لیگ عربستان برای همه ما عرب‌ها افتخار است. این لیگ در سطح بین المللی دیده می‌شود و ما امیدواریم که همه کشورها در ورزش از عربستان سعودی الگو بگیرند.

بولت هواداردوست داری کدام بازیکن را در لیگ عربستان ببینی؟
من دوست داشتم مسی را در الهلال ببینم، اما او مانند بنزما و رونالدو این چالش را دوست ندارد.

شرایط و سطح مسابقات لیگ عراق چطور است؟
لیگ عراق در حال پیشرفت است و بازیکنان عراقی جزء بهترین‌های آسیا هستند. ما استعدادهای بزرگی داریم، اما شرایط عراق قبلا مانع دیده شدن بازیکنان می‌شد. امیدوارم استعدادهای عراقی را در فوتبال عربستان ببینم.

دیدگاه‌ها