کد خبر : 1978463 | 17 آبان 1402 ساعت 12:45 | 25.5K بازدید | 54 دیدگاه

بیرون خانه خوب نیستیم

امباپه: کاش می‌دانستم مشکل پی‌اس‌جی کجاست

کیلیان امباپه اعتراف کرد که پی اس جی در بازی‌های بیرون خانه لیگ قهرمانان مشکل دارد و شکست از میلان را ناامیدکننده توصیف کرد.

امباپه: کاش می‌دانستم مشکل پی‌اس‌جی کجاست

به گزارش "ورزش سه"، دیشب برای کیلیان امباپه و پی اس جی یک شب تلخ اروپایی بود. پاریسی‌ها که در بازی رفت و در خانه موفق شده بودند میلان را با ارائه یک نمایش برتر شکست دهند، در سن سیرو مقابل روسونری 2-1 باختند تا کار صعود از گروه مرگ دشوار و سخت شود.

پی اس جی بازی دور از خانه قبلی خود را نیز به نیوکسل با چهار گل باخته بود. هنوز دو بازی دیگر باقی‌مانده و فعلا دورتموند در این گروه صدرنشین است.

1951218

کیلیان امباپه که نتوانست برابر میلان کار خاصی انجام دهد، به خبرنگاران گفت: «شکست ناامیدکننده‌ای بود. این یک شکست تلخ و در واقع دومین باخت دور از خانه ما در لیگ قهرمانان بود. کنار آمدن با شکست همیشه دشوار است و همه ناراحتیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم تا بازی را برابر کنیم، ولی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. حالا در بازی بعدی و در خانه باید برابر نیوکسل واکنش خوبی نشان دهیم.»

1951113

امباپه ادامه داد: «نمی‌دانم مشکل ما در بازی‌های بیرون از خانه چیست. کاش می‌دانستم ایراد کار کجاست. هدف ما کسب پیروزی در سن‌سیرو بود ولی نشد. می‌خواستیم ببریم، اما به اندازه کافی خوب نبودیم. حالا هدف اصلی برتری برابر نیوکسل در خانه و نزدیک‌تر شدن به یک‌هشتم نهایی است. این مهم‌ترین چالش ما در یک ماه پیش‌رو خواهد بود.»

دیدگاه‌ها