کد خبر : 1978476 | 17 آبان 1402 ساعت 13:25 | 19K بازدید | 10 دیدگاه

نگرانی و ترس رئال: همه چیز به بلینگام بستگی دارد

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، شرایط حضورش در بازی برابر براگا را مشخص خواهد کرد.

نگرانی و ترس رئال: همه چیز به بلینگام بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان براگا خواهد بود. 

سه امتیاز این بازی ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان کارلو آنچلوتی دارد، چون می‌تواند صعود آنها را به مرحله یک هشتم این مسابقات قطعی کند و دو بازی بعدی عملا برای آنها تشریفاتی و تنها برای تعیین صدرنشین خواهد شد. 

با این حال، نگرانی بزرگی که در حال حاضر برای کادر فنی و هواداران این تیم وجود دارد مربوط به شرایط مصدومیت جود بلینگام است که گفته می‌شود احتمال غیبتش در بازی امشب بسیار بالا خواهد بود. 

1950258

این ستاره انگلیسی در جریان دیدار برابر رایو وایه‌کانو از ناحیه کتف آسیب دید و با این که روز گذشته در تمرینات گروهی رئال حضور داشت، اما به وضوح احساس درد می‌کرد و حتی نمی‌توانست به درستی و مانند همیشه همراه دیگر بازیکنان این تیم باشد.

روزنامه اسپانیایی مارکا امروز خبر داده که با وجود اینکه او در فهرست رئال مادرید برای این بازی قرار گرفته و از سوی آنچلوتی دعوت شده اما حضورش در میدان و خصوصا در ترکیب اصلی این تیم تنها بستگی به خودش و احساس دردی که پیش از بازی دارد خواهد داشت.

کادر فنی رئال به هیچ وجه قصد ندارد به بلینگام فشاری وارد کند و به همین دلیل تصمیم‌گیری در این زمینه را بر عهده خودش گذاشته است.

دیدگاه‌ها