کد خبر : 1978477 | 17 آبان 1402 ساعت 13:35 | 38.1K بازدید | 22 دیدگاه

بعد از دو شکست در سه بازی

تنش در رختکن: اعتمادها به ژاوی از بین رفت!

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، نمایش دور از انتظار بارسا برابر شاختار و مشکلات واضح تاکتیکی تیم در بازی‌های اخیر، باعث بی‌اعتمادی بازیکنان بارسا به ایده‌های ژاوی شده است.

تنش در رختکن: اعتمادها به ژاوی از بین رفت!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته از گروه H لیگ قهرمانان، تیم فوتبال بارسلونا که در شهر هامبورگ کشور آلمان میهمان شاختار دونتسک اوکراین بود، متحمل شکستی غیرمنتظره شد و با نتیجه 1-0 به میزبانش باخت. دانیلو سیکان در دقیقه 40 تنها گل این بازی را برای شاختار به ثمر رساند.

1951240

با این گل نماینده اوکراین دومین پیروزی‌اش را کسب کرد و حالا با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار می‌گیرد. این در حالی است که بارسلونا با 9 امتیاز و پورتو با 6 امتیاز و یک بازی کمتر در رده‌های اول و دوم قرار دارند و آنتورپ صفر امتیازی هم قعرنشین است.

1951228

این دومین شکست بارسا در سه بازی اخیر بود و بارسا حتی ممکن بود در بازی قبل برابر سوسیداد نیز برنده میدان را ترک نکند و با خوش‌شانسی 0-1 پیروز شد. افت کیفی بارسا مشهود است و طبق ادعای کیم دومنک، کارشناس ال‌چیرینگیتو و فرد نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدیران باشگاه حالا بیش از همیشه نگران هستند و حتی در رختکن بارسا نیز زنگ خطر به صدا درآمده است.

1951239

دومنک گفت: «برای اولین بار در دو سال گذشته یعنی از زمانی که ژاوی مربی بارسا شده، رختکن در حال از دست دادن اعتماد خود به مربی است. تیم به وضوح مشکلات تاکتیکی دارد و بازیکنان به دنبال راه حلی هستند که از سوی مربی به آنها ارائه نمی‌شود. وقتی ژاوی اعتماد بازیکنان را نداشته باشد، کار بسیار دشوار خواهد شد و حالا حتی مدیران نیز نگران شده‌اند.»

1951242

دومنک ادامه داد: «به من گفته‌اند پس از شکست از شاختار جو رختکن متشنج بود و صدای اعتراضات به گوش می‌رسید. به اینها باید مصاحبه تند گوندوگان پس از ال‌کلاسیکو را نیز اضافه کرد تا بهتر متوجه وضعیت رختکن بارسا شویم. بازیکنان منتظر یک طرح و برنامه از سوی ژاوی هستند و همه نگاه‌ها به او است. آنها معتقدند برنامه‌های تاکتیکی تیم در دو بازی اخیر برای حریفان رو شده و چیزی برای ارائه نداشتند. اگر ژاوی به دنبال توجیه باشد، اشتباه بزرگی مرتکب شده است.»

دیدگاه‌ها