کد خبر : 1978485 | 17 آبان 1402 ساعت 13:55 | 47.4K بازدید | 20 دیدگاه

همین ژانویه، نه در تابستان

انتقال ستاره برزیلی به بارسلونا واجب شد

بارسلونا پس از مشاهده افت کیفی مهاجمانش، به خصوص روبرت لواندوفسکی، حالا انتقال ویتور روکه در زمستان را حیاتی می‌بیند.

انتقال ستاره برزیلی به بارسلونا واجب شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب باخت و روبرت لواندوفسکی باز هم گلزنی نکرد. ستاره لهستانی که بهترین گلزن فصل قبل بارسا بود، در بازی شب گذشته برابر شاختار کار خاصی نتوانست انجام دهد و مانع شکست 1-0 آبی و اناری‌ها نشد.

1951261

در واقع ستاره لهستانی حالا 6 بازی متوالی است که نتوانسته حتی یک بار دروازه حریفان را باز کند و این بدترین رکورد او به حساب می‌آید که در 12 سال اخیر بی‌سابقه بوده است. این بازیکن آخرین بار در فوریه 2011 نتوانسته بود در شش بازی متوالی گلزنی کند و این اتفاق پس از آن هرگز رخ نداده بود.

لوا در فصل جاری پنج گل در لالیگا و تنها یک گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است تا تیم مدیریت ورزشی بارسلونا نیاز به انتقال ویتور روکه در همین ژانویه را حیاتی ببیند.

1941568

طبق ادعای آاس، دکو، مدیر ورزشی بارسا، این روزها سخت در تلاش است تا بتواند راهی برای این انتقال پیدا کند. روکه در تابستان از اتلتیکو پارانائنزه به بارسا پیوست ولی مشکلات فرپلی مالی باشگاه باعث شده تا او فعلا شرایط حضور در بارسا را نداشته باشد. ایده اولیه این است که او در زمستان به تیم ملحق شود ولی همچنان باشگاه با مشکلات مالی دست به گریبان است و متحمل ترین حالت انتقال روکه در تابستان است. آاس نوشته که فرم کنونی لواندوفسکی و دیگر مهاجمان بارسا زنگ خطر را به صدا در آورده تا جایی که مدیران بارسلونا نیاز به حضور روکه در زمستان را واجب و حیاتی بدانند. باید دید تلاش‌هایشان مثمرثمر واقع خواهد شد یا برای دیدن بازی‌های روکه در بارسا باید تا تابستان بعد صبر کنیم.

دیدگاه‌ها