کد خبر : 1978492 | 17 آبان 1402 ساعت 14:15 | 62.6K بازدید | 118 دیدگاه

تک تک بازی‌ها ضعیف‌تر بودند

طعنه سنگین پیکه به قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ

جرارد پیکه در مصاحبه جدید خود بار دیگر به رئال طعنه زد و گفت که قهرمانی چهاردهم رئال در لیگ قهرمانان را کسی به یاد نخواهد آورد.

طعنه سنگین پیکه به قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه سال گذشته با پیراهن بارسا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. بازیکنی که علاوه بر بارسا برای منچستریونایتد و رئال ساراگوسا نیز سابقه بازی دارد و در تیم ملی اسپانیا به تمامی افتخارات ممکن رسید. او عضوی از بهترین بارسای تاریخ نیز بود و دو بار با این تیم فاتح سه گانه شد.

1950159

مالک کنونی باشگاه آندورا در دسته دوم فوتبال اسپانیا در مصاحبه با رادیو راک 1 و در مورد مادریدگرایی جمعی ادعایی خوان لاپورتا، رئیس بارسا، و ضربه‌ای که به بارسا وارد می‌کنند، گفت: «ما در کشوری هستیم که رئال در آن بیشترین هوادار را دارد. رئال تیمی متعلق به پایتخت است و برای آنها بارسا باشگاهی است که یک گوشه ایستاده و قصد مزاحمت دارد. ما نباید وارد جنگ آنها شویم و باید مسیر خودمان را برویم. ما یک رقابت تنگاتنگ با رئال داریم، ولی معتقدم تمرکز باید فقط روی خودمان باشد.»

1951278

پیکه اضافه کرد: «رئال مادرید فعلی فرقی با گذشته ندارد. در زمین شاید کار خاصی نکنند، اما به موقع ضربه لازم را می‌زنند و برنده می‌شوند. آنها در فوریه در همه جام‌ها زنده هستند و باید دید در لیگ قهرمانان تا کجا پیش می‌روند. وقتی ما قهرمان چمپیونزلیگ می‌شویم، همه آن را در یادها خواهند داشت، چون با برتری و قاطعیت کامل نسبت به رقبا برنده می‌شویم ولی این قهرمانی اخیر رئال در لیگ قهرمانان را کسی به یاد نخواهد آورد. قهرمانی اخیر رئال مثل معجزه بود و در مراحل حذفی تقریبا در تک تک بازی‌ها از رقبای خود ضعیف‌تر بودند.»

پیکه در مورد وینیسیوس گفت: «من همشه از بازی برابر بازیکنانی مثل وینیسیوس لذت می‌بردم. بازیکنانی تکنیکی که شما را وادار به چالش می‌کنند و باید بسیار روی آنها تمرکز کنید. اگر یک بار مغلوب می‌شدم، سعی می‌کردم دفعه بعد بهتر کار کنم.»

1951275

انتقادات از ژاوی: «الان بهتر از ژاوی برای مربیگری بارسا نداریم. او بارسا را بسیار خوب می‌شناسد و تا زمانی که راه حل وجود دارد، نباید نگران شد. در یک مقطع آندورا 5 بار متوالی باخت ولی من مربی را اخراج نکردم. معتقدم هواداران بارسا باید در مورد ژاوی صبور باشند و او راه حل مناسب برای پیشرفت بارسا را پیدا خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها