کد خبر : 1978501 | 17 آبان 1402 ساعت 15:12 | 58.1K بازدید | 29 دیدگاه

شاید روزی رئیس بارسلونا شوم

پیکه: با ژاوی حرف نمی‌زنم و دعوتش را رد کردم

جرارد پیکه فاش کرد که پس از بازنشستگی دیگر با ژاوی روبرو نشده و با یکدیگر ارتباطی ندارند.

پیکه: با ژاوی حرف نمی‌زنم و دعوتش را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه سال گذشته و پس از اینکه با تصمیم ژاوی در بیشتر بازی‌های بارسا نیمکت نشین شد، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. در واقع ژاوی دلیل اصلی بازنشستگی او بود.

1951275

پیکه در مورد ارتباطش با ژاوی به رادیو راک 1 گفت: «از زمانی که رفتم، دیگر با ژاوی صحبت نکردم. بله، در روز جشن قهرمانی لیگ، او از من دعوت کرد تا اگر بخواهم به جشن بپیوندم، ولی من خودم را آنجا نمی‌دیدم و دعوت او را رد کردم.»

توقعات بالا از بارسلونا: «از قبل می‌دانیم که در بارسا باید پیروز شویم و خوب بازی کنیم، اما وقتی در چند بازی فرم تیم خوب نیست و زیبا بازی نمی‌کند، همه عصبی می‌شوند و انتقادها شروع می‌شود. این وضعیت همیشگی بارسلوناست و توقعات اینچنین است. معتقدم توقع خوب و درستی است، با این حال فشار روی مربی و بازیکن را نیز افزایش می‌دهد. برای مثال در رئال مادرید آنها با برتری دقیقه آخری 0-1 در حالی که خوب هم بازی نکرده باشند، خوشحال می‌شوند، اما اینجا به نظر خوب نیست.»

1894918

رابطه با خوان لاپورتا: «با رئیس؟ بله، باهم صحبت می‌کنیم و رابطه ما بسیار خوب است.»

قضیه نگریرا: «این وحشتناک است که مردم می‌گویند ما به خاطر داوران پیروز می‌شدیم. آنها سعی می‌کنند تاریخ را تحریف کنند تا دستاوردهای ما را خدشه‌دار کنند. ما آنقدر برتر بودیم که هیچ داوری نمی‌توانست به ما کمک کند زیرا اکثر بازی‌هایمان را با قاطعیت بردیم. من متقاعد شده‌ام که باشگاه به خوبی از خودش دفاع خواهد کرد.»

ریاست بارسلونا: «من ریاست بارسلونا را رد نمی‌کنم، اما اکنون آن را در برنامه‌هایم ندارم. ریاست بارسلونا خیلی سخت است. من فقط در صورتی این کار را انجام می‌دهم که انجام این کار بتواند به باشگاه کمک کند.»

دیدگاه‌ها