کد خبر : 1978511 | 17 آبان 1402 ساعت 16:12 | 18.1K بازدید | 6 دیدگاه

یوونتوس شهر به شهر دنبال جانشین پوگبا

مدیران ورزشی باشگاه یوونتوس در انگلیس به دنبال جانشین پل‌ پوگبا و نیکولو فاجولی هستند.

یوونتوس شهر به شهر دنبال جانشین پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس و معاونش جووانی مانا برای پیگیری یک ماموریت مهم شب گذشته در ورزشگاه اتحاد حضور داشتند.

یوونتوس برای پنجره ژانویه نیاز به جذب یک بازیکن دارد. این خرید برای تیم مکس آلگری اجباری است، چراکه پل پوگبا و نیکولو فاجولی با محرومیت‌های طولانی مدت روبرو هستند.

مدیران باشگاه ایتالیایی دوشنبه شب بازی دیدنی تاتنهام مقابل چلسی را تماشا کردند و شب گذشته هم تقابل منچسترسیتی و یانگ بویز را زیر نظر داشتند. آن‌ها قصد دارند بازی امشب آرسنال مقابل سویا را هم تماشا کنند.

1951308

این مدیران ایتالیایی همچنین جلسات متعددی را برگزار خواهند کرد تا ببینند کدام یک از هافبک‌های مورد توجه آن‌ها در دسترس هستند و سپس قیمت مدنظر برای جذب آن‌ها را مشخص کنند.

نام کالوین فیلیپس برای پیوستن به یوونتوس مطرح شده و این بازیکن در نظر دارد ماه ژانویه به صورت قرضی جدا شود، اما اولویت باشگاه ایتالیایی این روزها یک هافبک تهاجمی‌تر است.

آن‌ها از بازی دوشنبه شب تاتنهام و چلسی برای بررسی عملکرد پیر امیل هویجرگ استفاده کردند، اما تاتنهام همچنان نزدیک به 35 میلیون یورو برای بازیکن دانمارکی می‌خواهد که در تابستان از اتلتیکومادرید پیشنهاد داشت و همچنین انتقال به فولام را رد کرد.

1951307

دیدگاه‌ها