کد خبر : 1978515 | 18 آبان 1402 ساعت 02:35 | 36.7K بازدید | 40 دیدگاه

خط حمله نگران‌کننده PSG

حفره 200 میلیون یورویی: امباپه در پاریس تنهاست

کیلیان امباپه در خط حمله پی اس جی دیگر مسی و نیمار را کنار خودش ندارد و خریدهای بزرگ جدید نیز هنوز به کار تیم نیامده‌اند.

حفره 200 میلیون یورویی: امباپه در پاریس تنهاست

به گزارش "ورزش سه"، دیشب برابر میلان ثابت شد که کیلیان امباپه فاقد زوجی ایده‌آل در خط حمله پی اس جی است و پاریسی‌ها در روز افت او چه اندازه مشکل گلزنی دارند. لوئیس انریکه پس از اینکه باشگاه تابستان گذشته بیش از 200 میلیون یورو برای تقویت خط حمله خرج کرد، حالا از نظر کنار هم قرار دادن مهره‌های خط حمله جدید خود با مشکل مواجه است.

عثمان دمبله، کولو موانی و گونچالو راموس در مجموع  تنها 5 گل به ثمر رسانده‌اند که نصف گل‌های امباپه هم نیست. مشکلی که لوئیز انریکه باید قبل از تبدیل شدن به یک معضل برای پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، آن را حل کند.

1949206

شکست در سن سیرو وابستگی به امباپه برای گلزنی را آشکار کرد. یک بار دیگر مشخص شد که صرف داشتن یک خط حمله چند میلیون یورویی برای پیروزی در بازی‌ها کافی نیست. اوضاع در خط حمله پی اس جی نگران‌کننده شده، زیرا آنها 200 میلیون برای جانشین‌های لیونل مسی و نیمار سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

1945051

امباپه در 13 بازی که در این فصل انجام داده، 12 گل به ثمر رسانده است. او تقریباً همیشه به کمک تیمش می‌آید و پس از جدایی مسی و نیمار، تیم بیشتر از قبل به کیلیان امباپه وابسته شده است.

1951113

مورد دمبله چشمگیرترین است، زیرا او هنوز برای تیم جدیدش گل نزده است. 50 میلیون یورو پاریسی‌ها برای خرید دمبله سرمایه‌گذاری کردند، اما در واقعیت 14 بازی و صفر گل آمار او بوده است. کولو موانی هم که 95 میلیون یورو قیمت دارد، سه گل (دو گل در لیگ یک و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا) به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها