کد خبر : 1978517 | 17 آبان 1402 ساعت 16:43 | 9.4K بازدید | 10 دیدگاه

حمله به مقام دولتی: دستگیری شورشی‌ها در قلب ناپل

11 هوادار یونیون برلین قبل از بازی با ناپولی توسط پلیس ایتالیا دستگیر شدند.

حمله به مقام دولتی: دستگیری شورشی‌ها در قلب ناپل

به گزارش "ورزش سه"، 11 هوادار یونیون برلین پس از خرابکاری و خشونت در خیابان‌های ناپل قبل از بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا، دستگیر شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری ایتالیایی آنسا، گروه بزرگی از اولتراهای یونیون برلین شب گذشته در ایستگاه قطار پیاتزا گاریبالدی تجمع کردند.

آن‌ها حاضر به تسلیم نشدند و حدود 300 نفر که همگی لباس‌های مشابهی به تن داشتند به خیابان‌های ناپل رفتند. اولتراهای آلمانی به خودروهای پارک شده و اموال عمومی خیابان آسیب رساندند و بارها با سنگ، سلاح سرد و مواد محترقه به پلیس حمله کردند.

مغازه‌ای در پیاتزا دانته برای مدت کوتاهی کانون تخریب بود و سپس آن را ویران کردند. 10 نفر از این هواداران دستگیر شدند و مشمول اشد مجازات می‌شوند.

در همان زمان، کارکنان ایستگاه پلیس سکوندیلیانو یکی دیگر از هواداران یونیون را دستگیر کردند که مسئول حمله و توهین به یک مقام دولتی بود. ویدیوهای مختلفی که صحنه‌های تخریب و خشونت را نشان می‌دهد در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است که ابعاد درگیری طرفداران تیم آلمانی را نشان می‌دهد.

یونیون برلین در هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 21:15 امشب به مصاف ناپولی‌ می‌رود. تیم بوندس‌لیگایی طی 12 بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها شکست خورده و در مسیر سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد.

1951319

دیدگاه‌ها