کد خبر : 1978598 | 17 آبان 1402 ساعت 23:25 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

یونیون بالاخره گل زد: ادامه نتایج سینوسی ناپولی

ناپولی در چهارمین بازی‌اش در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه مقابل یونیون برلین، به تساوی ۱-۱ رسید.

یونیون بالاخره گل زد: ادامه نتایج سینوسی ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی و یونیون برلین در دیداری از گروه C دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یک‌دیگر رفتند.

شاگردان رودی گارسیا طبق انتظار بازی را بهتر آغاز کردند اما دفاع سازماندهی شده و مستحکم تیم مهمان به آن‌ها اجازه رسیدن به موقعیت و تهدید دروازه‌شان را در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی نداد.

ویدئو: 316062

در دقیقه ۲۴ اولین موقعیت جدی بازی توسط ناپولی خلق شد. ضربه سر خطرناک ناتان روی سانتر ارسالی، به تیر دروازه برخورد کرد و یونیون برلین با خوش‌شانسی از این موقعیت فرار کرد.

در دقیقه ۳۰ ناپولی به گل رسید اما به دلیل خطای راسپادوری قبل از گل بر روی روسیلون، این گل مردود اعلام شد.

در دقیقه ۳۹ ناپولی توانست به برتری برسد. ارسال ماریو روی در سمت چپ به مدافع یونیون خورد و سپس به صورت اتفاقی به پولیتانو برخورد کرد و وارد دروازه شد.

1951490

بازیکنان ناپولی با همین گل و برتری یک گله به رختکن رفتند.

در آغاز نیمه دوم یونیون برلین بر روی یک ضد حمله توانست پس از پنج بازی گلزنی و بازی را مساوی کند. روی ضدحمله‌ای، داترو فوفانا توپ را به شرالدو بکر پاس داد و او شوتش را روانه دروازه کرد، مرت این شوت را دفع کرد اما مستقیم به فوفانا رسید و او موفق شد دروازه را باز کند.

1951492

در ادامه شاگردان گارسیا بازی را در دست گرفتند اما تیم آلمانی به خوبی از یک امتیاز باارزشش دفاع کرد و چشم به ضدحمله‌ها برای زدن گل برتری داشت.

1951491

در مدت سی دقیقه پس از گل یونیون، دو تیم از خلق موقعیت بزرگ گلزنی ناکام بودند. در دقیقه ۸۲ سانتر پولیتانو برای رحمانی او را در موقعیت خوبی برای زدن گل دوم قرار داد اما ضربه‌ سرش بر روی تور دروازه فرود آمد.

در دقیقه ۹۵ شوت روی پای کواراتسخلیا دقیقا همان‌جایی رفت که دروازه‌بان حضور داشت و او مانع گل شدن توپ شد.

دو دقیقه بعد داور سوت پایان بازی را زد و این دیدار با نتیجه یک-یک پایان یافت. ناپولی با این تساوی هفت امتیازی شد و در رده دوم ماند. یونیون برلین هم در ته جدول، اولین امتیازش را کسب کرد.

دیدگاه‌ها