کد خبر : 1978600 | 17 آبان 1402 ساعت 23:46 | 45.5K بازدید | 12 دیدگاه

حرکت خنده‌دار دروازه‌بان معروف: دروازه را گم کرده بود!

سیو عجیب جو هارت در بازی دیشب سلتیک برابر اتلتیکو مادرید سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

حرکت خنده‌دار دروازه‌بان معروف: دروازه را گم کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در بازی بسیار حساسی از گروه E اتلتیکو مادرید در خانه از سلتیک پذیرایی کرد. بازی با گلزنی گریزمان آغاز شد و سپس با اخراج مائدا، وینگر ژاپنی سلتیک، کار برای شاگردان برندن راجرز بسیار سخت شد.

اتلتیکو در نیمه اول یک گل دیگر هم به ثمر رساند. شب بسیار تلخ سلتیک و جو هارت در نیمه دوم رقم خورد. اتلتیکو حملاتش را در این نیمه افزایش داد و گل‌های بیشتری به ثمر رساند.

گریزمان، لینو و موراتا سه گل بعدی تیم دیه‌گو سیمئونه را زدند تا بازی پنج بر صفر شود. هر سه گل گل‌های زیبایی بودند که توجه هواداران فوتبال را جلب کردند.

اما چیزی که بیشتر از همه سوژه هواداران شد اتفاقی بود که روی گل ششم رخ داد. در دقیقه ۸۴، ضربه والی لینو، خارج از چارچوب بود و داشت از کنار دروازه به بیرون می‌رفت اما سائول نیگز مقابل دروازه روی توپ تاثیر گذاشت. او ابتدا سایه توپ را زد اما در ادامه موفق شد توپ را وارد دروازه کند. جو هارت، دروازه‌بان سلتیک که پس از سایه‌‌زنی نیگز گیج شده و دروازه را گم کرده‌بود، به داخل دروازه رفته‌بود و از آن‌جا می‌خواست شوت دوم را دفع کند. او موفق به دفع شوت هم شد اما تاثیری بر روی گل شدنش نداشت زیرا خودش در درون دروازه قرار گرفته بود و توپ پس از دفع به تور بالای دروازه خورد.

این اتفاق خنده‌دار هواداران را به واکنش وا داشت و با منتشر کردن پست‌ و توییت‌هایی، با جو هارت شوخی کردند.

1951497
1951496
1951495

دیدگاه‌ها