کد خبر : 1978613 | 18 آبان 1402 ساعت 00:20 | 141.1K بازدید | 110 دیدگاه

ریو فردیناند:

فقط دو تیم می‌توانند سیتی را متوقف کنند

ریو فردیناند معتقد است که تنها رئال مادرید و بایرن مونیخ می‌توانند مانع از قهرمانی مجدد منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا شوند.

فقط دو تیم می‌توانند سیتی را متوقف کنند

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که تنها رئال مادرید یا بایرن مونیخ می‌توانند مانع از تکرار قهرمانی اروپایی منچسترسیتی شوند.

سیتیزن‌ها در فینال لیگ قهرمانان 2023 اینتر را 1-0 شکست دادند تا برای اولین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان اروپا شوند و یک سه گانه تاریخی را تکمیل کنند.

علی‌رغم شکست‌های پیاپی از ولورهمپتون و آرسنال حدود یک ماه پیش، سیتی اکنون با یک امتیاز بیشتر از تاتنهام در صدر جدول لیگ برتر ایستاده است.

عملکرد آن‌ها در لیگ قهرمانان عالی بوده و شاگردان پپ گواردیولا در هر 4 بازی مرحله گروهی خود مقابل لایپزیش، ستاره سرخ بلگراد و دو بار مقابل یانگ بویز پیروز شدند.

به عقیده ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، تنها رئال مادرید یا بایرن مونیخ می‌توانند سیتی را در کورس قهرمانی اروپا متوقف کنند.

1951515

فردیناند در TNT Sports گفت: "رئال مادرید بدیهی است که رابطه‌ای قوی با این تورنمنت دارد و بازیکنان فوق العاده‌ای دارد، به‌خصوص جود بلینگام در فرم خوبی است. آن‌ها یکی از شانس‌های قهرمانی هستند. فکر می‌کنم خط حمله به خصوص در بایرن مونیخ می‌تواند برای هر تیمی در این رقابت‌ها مشکل ایجاد کند، به‌خصوص اینکه هری کین با سرعتی که دارد گلزنی می‌کند. من کسی را نمی‌بینم که پکیج کامل را داشته باشد، شما می‌توانید در تمام تیم‌ها یک نقصی ببینید. بایرن تنها تیمی است که شما به آن نگاه می‌کنید و فکر می‌کنید آن‌ها یک تیم کامل هستند."

دیدگاه‌ها