کد خبر : 1978625 | 18 آبان 1402 ساعت 01:07 | 24.1K بازدید | 18 دیدگاه

۹ دقیقه عجیب: شوک کپنهاگن به یونایتد (عکس)

هواداران منچستر یونایتد در نیمه اول بازی با کپنهاگن، دو بخش کاملا متفاوت را تجربه کردند.

۹ دقیقه عجیب: شوک کپنهاگن به یونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در بازی حساسی از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا میزبان کپنهاگن بود.

شاگردان اریک تن‌هاخ بازی را بهتر شروع کردند و در دقایق ۳ و ۲۸، توسط راسموس هویلوند به گل رسیدند. البته در بین این دو گل جانی ایونز به دلیل مصدومیت تعویض شد و جایش را به رافائل واران داد.

در دقیقه ۴۲ بازی، اتفاقی افتاد که به نقطه عطف بازی کپنهاگن تبدیل شد. مارکوس رشفورد، مهاجمی که در روزهای گذشته، بسیار پرحاشیه بوده، به دلیل ضربه با آرنج به سر بازیکن حریف از زمین اخراج شد.

1951546

همین اتفاق و ده نفره شدن منچستر یونایتد، به بازیکنان کپهاگن انگیزه‌ای داد تا به بازی برگردند. در دقیقه ۴۵، روی ارسالی از سمت راست که از همه گذاشته بود، گنکالوس به توپ رسید و آن را بلافاصله به مقابل دروازه فرستاد تا الیونسی با ضربه‌ای دقیق دروازه را باز کند.

1951549

با توجه به اینکه ۱۳ دقیقه وقت اضافه گرفته شده بود، این زمان بهترین فرصت برای مهمان بود که گل مساوی را هم بزند. در یکی از حملات این تیم، توپ به دست مگوایر برخورد کرد و داور پنالتی گرفت. این بار خود گنکالوس پشت توپ قرار گرفت و موفق شد توپ را به تور بچسباند و بازی را در دقیقه ۹+۴۵ مساوی کند.

1951547

دو تیم با نتیجه ۲-۲ به رختکن رفتند و همه منتظر این هستند که ببینند تن‌هاخ با یک نفر کمتر می‌تواند نتیجه را به سود تیمش برگرداند یا خیر.

دیدگاه‌ها