کد خبر : 1978738 | 18 آبان 1402 ساعت 18:44 | 32.6K بازدید | 8 دیدگاه

قدردانی یونایتد از تیمی که تن هاخ را شکست داد!

نامه مدیرعامل منچستریونایتد پیش از دیدار روز چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن فاش شد.

قدردانی یونایتد از تیمی که تن هاخ را شکست داد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با ارسال نامه قدردانی به باشگاه کپنهاگن از این باشگاه برای ادای احترام به سر بابی چارلتون هنگام بازی در اولدترافورد تشکر کرد.

چارلتون در 21 اکتبر درگذشت و پس از اعلام مرگ او، دنیای فوتبال در ماتم فرو رفت. چارلتون افسانه‌ای 249 گل در 758 بازی برای یونایتد به ثمر رساند و پس از وین رونی دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه است. او همچنین یکی از تنها 9 بازیکنی است که در کل تاریخ قهرمان جام جهانی و لیگ قهرمانان شده و توپ طلا را برده است.

کپنهاگن در ماه گذشته هنگام بازی در اولدترافورد برای سر بابی دسته گل تدارک دید. این اولین بازی پس از درگذشت چارلتون بود و هواداران آن‌ها نیز به اسطوره یونایتد ادای احترام کردند.

ریچارد آرنولد، مدیرعامل یونایتد، پس از آن بازی، نامه‌ای قدردانی به کپنهاگن ارسال کرد و در آن نوشته شده بود: "آلن عزیز، از طرف همه در منچستریونایتد، می‌خواهم از خودتان، مدیران، بازیکنان، کارکنان و هوادارانتان به خاطر ادای احترامی که به سر بابی چارلتون داشتید، تشکر کنم. جام اروپا یک رقابت ویژه برای سر بابی بود که نه تنها حرفه فوتبالی بلکه زندگی او را نیز تعریف کرد. او در سال 1968 به عنوان یک بازیکن قهرمان شد و پس از آن مربی ما بود که در سال 1999 و دوباره در سال 2008 جام را بالای سر بردیم.

1951818

همانطور که همه متوجه شدید این یک شب احساسی بود که در آن خانواده فوتبال گرد هم آمدند تا به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ما احترام بگذارند و همه کسانی که با کپنهاگن در ارتباط بودند نقش ویژه‌ای در ادای احترام ما داشتند. از مدیرانی که گل گذاشتند تا هواداران شما که نام سر بابی را خواندند و بنرهایی را به افتخار او به نمایش گذاشتند، باشگاه شما همانطور که خود سر بابی معتقد بود نشان داد که فوتبال می‌تواند یک نیروی قدرتمند و مثبت باشد. باز هم از طرف همه در منچستریونایتد از شما برای تسلیت و همدردی تشکر می‌کنم. ما مشتاقانه منتظر هستیم که شخصاً در 8 نوامبر در کپنهاگن از شما تشکر کنیم. با احترام، ریچارد آرنولد."

این نامه در 27 اکتبر ارسال شد، اما کپنهاگن قبل از شروع بازی چهارشنبه شب آن را فاش کرد.

دیدگاه‌ها