کد خبر : 1978638 | 18 آبان 1402 ساعت 01:31 | 4.3K بازدید | 12 دیدگاه

سالزبورگ 0-1 اینتر: نرآتزوری هم صعود کرد!

اینتر در بازی خارج از خانه در بازی چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سالزبورگ به پیروزی 0-1 رسید.

سالزبورگ 0-1 اینتر: نرآتزوری هم صعود کرد!

به گزارش "ورزش سه"،  اینتر، نایب قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ، دور گروهی این فصل را به اندازه فصل گذشته درخشان آغاز نکرده است و بعد از بازی های دور رفت با هفت امتیاز، پشت سر رئال سوسیداد در رده دوم قرار داشت و با توجه به پیروزی و قطعی شدن صعود سوسیداد، برای داشتن شانس صعود به عنوان تیم اول، نیاز به یک پیروزی حیاتی مقابل سالزبورگ داشت.

سالزبورگ در دقیقه 7 بازی یک شانس مناسب گلزنی داشت  و ارسال بایدو روی فرار طوفانی اش به روی دروازه قبل از اینکه به سیمیچ برسد مهار شد.

سالزبورگ نبض بازی را در دست داشت و در طول بازی خطرناک ظاهر می شد. این تیم در دقیقه 26 هم روی بازی زیبا یک و دو بین سوچیچ و سیمیچ می توانست به گل برسد که باز هم با واکنش خوب سومر همراه شد.

1951565

اینتر در یکی از معدود موقعیت های گلزنی اش در دقیقه 33، توسط میخیتاریان صاحب یک موقعیت گل شد. این بازیکن ارمنی توپ را برای بیسک، مدافع پیش تاخته مهیا کرد اما این بازیکن شوتش را درست به جایی که دروازه‌بان حریف قرار داشت فرستاد.

در ادامه نیمه هم سالزبورگ تیم برتر زمین از نظر موقعیت و مالکیت بود اما موفق به باز کردن دروازه اینتر نشد.

در نیمه دوم، اینتر با چند تعویض، اوضاع تیم را تغییر داد و به مرور توپ و میدان را در دست گرفت. در ابتدا در دقیقه 53 چالهان اوغلو، یک ضربه‌ی آزاد زیبا به سمت دروازه سالزبورگ فرستاد که اشلاگر دروازه‌بان این تیم موفق به دفع آن شد و از آن سو فراتس هم نتوانست ارسال روی ریباند این ضربه را با سر به گل تبدیل کند.

1951566

در دقیقه 73، در خطرناک‌ترین موقعیت بازی، مارکوس تورام موفق شد یک کرنر بادآورده به‌دست آورد. اصلانی آن را روی دروازه سالزبورگ ارسال کرد و توپ به خود تورام رسید اما این بازیکن نتوانست در دهانه محوطه جریمه یک ضربه ساده را برای گل به توپ بزند.

1951562
1951563

در ادامه افزایش فشارهای اینتر این تیم در دقیقه 84 به یک ضربه پنالتی رسید. بارلا یک شوت از پشت محوطه جریمه زد که این ضربه به دست مدافع سالزبورگ برخورد کرد و هند پنالتی تشخیص داده شد. لائوتارو مارتینز پشت این ضربه ایستاد و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان آن را به گل تبدیل کرد.

اینتر با این گل صعود خود را قطعی کرد و در هفته‌های آینده باید برای جایگاه نخست با سوسیداد رقابت کند.

دیدگاه‌ها