کد خبر : 1978639 | 18 آبان 1402 ساعت 01:37 | 16.2K بازدید | 53 دیدگاه

صعود رئالی‌ها به دور حذفی

رئال ۳-۰ براگا: جای بلینگام خالی نبود

رئال مادرید موفق شد براگا را ۳-۰ شکست دهد و چهارمین برد پیاپی‌اش در لیگ قهرمانان را‌ به‌دست آورد.

رئال ۳-۰ براگا: جای بلینگام خالی نبود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در غیاب جود بلینگام در ترکیب اصلی تیم، به دنبال پیروزی در هفته چهارم چمپیونزلیگ بود.

در دقیقه ۴ لوکاس واسکز به دلیل کشیدن لباس بازیکن براگا به مهمان یک پنالتی هدیه داد. آلوارو ژالو و لونین که به دلیل مصدومیت کپا آریسابالاگا قبل از بازی، به ترکیب اضافه شده بود، مقابل همدیگر قرار گرفتند.

ژالو ضربه‌اش را به سمت چپ زد و لونین با تشخیص جهت درست، توپ را دفع کرد تا بازی صفر-صفر بماند.

1951571

در دقیقه ۱۷ براگا باز هم صاحب موقعیت شد اما این بار هم توپش وارد دروازه نشد و شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۶ وینیسیوس روی پاس کروس صاحب توپ شد اما گومز، مدافع حریف او را ناکام گذاشت و شوتش را بلاک کرد.

یک دقیقه بعد براهیم دیاز رئال را به گل رساند. حرکت رودریگو در محوطه جریمه و پاس کات‌بک او را، دیاز به راحتی وارد دروازه حریف کرد.

1951570

رئال پس از این گل به حملاتش ادامه داد و چند موقعیت ناقص هم به‌دست آورد اما در نیمه اول دیگر شاهد گل نبودیم و ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی با نتیجه یک بر صفر پایان یافت.

در دقیقه ۵۵ باز هم دیاز دست به کار شد اما این بار متئوس، دروازه‌بان براگا مانع گلزنی او شد و در ادامه نیز فونته توپ را دور کرد.

در دقیقه ۵۸ گل دوم رئال به ثمر رسید. این بار حرکت واسکز از سمت راست و پاسش به وینیسیوس در مرکز محوطه جریمه، وینگر برزیلی را در موقعیت خوبی قرار داد. او بازیکن حریف را از مقابلش برداشت و ضربه‌اش را زد که به گل تبدیل شد و نتیجه بازی را ۲-۰ کرد.

1951567

سه دقیقه بعد رئال توانست گل بعدی را هم بزند. روی ضدحمله شاگردان کارلتو، وینیسیوس توپ را به رودریگو در محوطه جریمه سپرد و او با یک چیپ زیبا کار را تمام کرد.

1951569

در دقیقه ۷۶ براگا برای کمتر کردن اختلاف صاحب موقعیت شد اما ضربه ال‌مسرتی را لونین گرفت.

رئال که خیالش از برد راحت شده بود از شدت حملاتش کم کرد و تلاش‌های براگا هم برای گلزنی بی‌نتیجه ماند تا بازی با نتیجه ۳-۰ به پایان برسد.

دیدگاه‌ها