کد خبر : 1978647 | 18 آبان 1402 ساعت 02:40 | 50.1K بازدید | 72 دیدگاه

آنچلوتی: پیکه در دنیای خودش سیر می‌کند!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید حرف‌های جرارد پیکه در مورد چهاردهمین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ اهمیتی ندارد و آن لحظه در یاد همه خواهد ماند.

آنچلوتی: پیکه در دنیای خودش سیر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنچلوتی با پیروزی 3-0 مقابل براگا، موفق شدند صعود خود را قطعی کنند و برای قطعی کردن جایگاه نخست خود هم فقط به یک امتیاز از دو بازی بعدی نیاز دارند. آنچلوتی در کنفرانس بعد از بازی به تمجید از تیمش پرداخت.

پیروزی در لیگ قهرمانان؟
"لیگ قهرمانان ویژه است. تاریخ رئال مادرید بر این اساس ساخته شده است. بازی‌های لیگ قهرمانان برای ما بسیار مهم است. ما در 2 بازی بعدی آرام نخواهیم گرفت، ما باید سطح خود را نشان دهیم."

حضور کیلیان امباپه برای همیشه منتفی شد؟
"نظری ندارم. من به این پاسخ نمی‌دهم."

وینیسیوس؟ 
"صادقانه بگویم، من در نیمه اول تردیدهایی در مورد او داشتم. او می‌توانست دقیق‌تر باشد. اما نیمه دوم فوق العاده بود."
رودریگو؟
"ما باید از او حمایت کنیم و به او ایمان کامل بدهیم. کیفیت او فوق العاده است. او امروز عالی بود."

1951613

مصدومیت کپا آریسابالاگا؟
"کپا در حین گرم کردن ناراحتی عضلانی داشت، او نمی‌توانست بازی کند. آندری لونین یک بازی کامل انجام داد. این یعنی ما تیم خوبی داریم. بازی براهیم، لونین و بقیه جوان‌ها نشان می‌دهد چه تیم خوبی داریم."

کی به آردا گولر بازی می‌رسد؟
"ما بسیار مراقب او هستیم. او پس از مصدومیت شدید تنها 4 تمرین را با تیم انجام داد. زمانی که کامل آماده باشد شانس خود را خواهد داشت. من سرمربی هستم. گاهی اوقات باید بازیکنان را نیمکت نشین کنم. بازیکنان این را می‌فهمند و به من احترام می‌گذارند."

حرف‌های پیکه در مورد قهرمانی بی‌ارزش  رئال؟
"او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هیچ کس هرگز چهاردهمین قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نخواهد کرد. ما آن را برای تمام عمر به یاد خواهیم داشت."

به براهیم دیاز بازی بیشتر می‌رسد؟
"او یک بازی انجام داد که در آن کیفیت و تلاش خود را نشان داد. او خوب کار کرد. درست است که می‌توانست دقایق بیشتری بازی کند اما او در همان پست جود بلینگام بازی می‌کند."

دیدگاه‌ها