کد خبر : 1978653 | 18 آبان 1402 ساعت 09:07 | 47.4K بازدید | 11 دیدگاه

وقتی ساکا و مارتینلی 100 درصد باشند

آرتتا: دفاع برابر این دو ستاره غیرممکن است

میکل آرتتا پس از برتری شیرین آرسنال برابر سویا از بوکایو ساکا و گابی مارتینلی ستایش کرد. ساکا یک گل زد و یک پاس گل داد و مارتینلی نیز پاس گل دوم را به ساکا داد.

آرتتا: دفاع برابر این دو ستاره غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته آرسنال با نتیجه 2-0 مقابل میهمانش، سویای اسپانیا، به برتری رسید که در این بازی لئاندرو تروسار در دقیقه 29 و بوکایو ساکا در دقیقه 64 برای توپچی‌ها گلزنی کردند. در جدول گروه B، آرسنال با 9 امتیاز صدرنشین است، آیندهوون و لانس هر دو با پنج امتیاز و برحسب نتایج بازی‌های رو در رو به ترتیب دوم و سوم هستند و سویای دو امتیازی هم قعرنشین است.

1951629

در پایان بازی میکل آرتتا در مورد مصدومیت ساکا گفت: «برخورد در فوتبال وجود دارد و بدیهی است که وینگرها به دلیل شکل بازی‌شان بیشتر در خطر مصدومیت هستند. در پایان او برای ادامه کار راحت نبود، ولی امیدوارم این مشکل خیلی جدی نباشد اما من واقعا از عملکرد او راضی هستم.»

آیا این پاسخ عالی بعد از تمام جنجال‌های بازی مقابل نیوکسل بود؟ «من فکر می‌کنم خیلی بهتر از بازی برابر نیوکسل بودیم. ما نیازی به این پاسخ نداشتیم و برابر تیمی که بازی در برابر آن واقعا دشوار است عملکرد فوق‌العاده خوبی داشتیم. باید می‌بردیم و این سه امتیاز حیاتی بود. از نظر تاکتیکی به چیز دیگری نیاز داشتیم. ما در خانه بودیم بنابراین بازی متفاوتی بود و آنچه را می‌خواستیم، به خوبی اجرا کردیم. من از دو نمایش اخیر واقعا راضی هستم.»

1951630

هاورتز امشب چقدر خوب بود؟ «باز هم می‌گویم که او برای من مقابل وستهم بهترین بازیکن و برابر نیوکسل نیز یکی از بهترین‌ها بود. امشب دوباره هاورتز واقعا قدرتمندانه کار کرد و واقعا از عملکرد او خوشحالم.»

چقدر به ساکا و مارتینلی در فرم 100 درصدی نیاز دارید؟ «بدیهی است که بازیکنان هجومی تأثیر زیادی بر آنچه ما در یک سوم نهایی می‌توانیم ایجاد کنیم، دارند. اما در بسیاری از مواقع باید از عقب زمین کارها را خوب و درست انجام دهیم تا این دو بتوانند موقعیت‌های خوبی به دست بیاورند. برابر سویا آنها کارشان را واقعاً خوب انجام دادند. وقتی در فرم 100 درصدی هستند، دفاع در برابر آنها دشوار می‌شود.»

آیا تومیاسو مصدوم شد؟ «او در نیمه اول مشکلی جزئی داشت و ما نمی‌خواستیم ریسک کنیم، زیرا او دقایق زیادی بازی کرده است. الکس زینچنکو روی نیمکت آماده حضور در بازی بود و تعویض او فکر می‌کنم تصمیم درستی بود.»

جزئیات مصدومیت ساکا چیست؟ «این فقط یک ضربه خفیف بود و پزشکان به من گفتند که بهتر است تعویض شود. بنابراین او کمی ناراحتی خواهد داشت، اما معتقدم به زودی شرایط او مطلوب خواهد شد.»

آخرین اخبار از وضعیت اودگارد و انکتیا؟ «آنها رو به بهبودی هستند و بازگشتشان مسئله زمان است. آنها تمام تلاش خود را کردند تا امروز اینجا با ما باشند ولی این امکان وجود نداشت. ما 48 ساعت دیگر تا بازی با برنلی فرصت داریم. ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها