کد خبر : 1978662 | 18 آبان 1402 ساعت 10:24 | 34K بازدید | 69 دیدگاه

مخالفت با برکناری مرد هلندی

اصرار عجیب اسطوره‌های یونایتد: تن‌هاخ باید بماند!

سه ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد معتقدند الان زمان درستی برای اخراج اریک تن‌هاخ نیست و او باید به کارش ادامه دهد.

اصرار عجیب اسطوره‌های یونایتد: تن‌هاخ باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، تعدادی از ستاره‌های سابق منچستریونایتد اصرار دارند که باشگاه نباید اریک تن هاخ را با وجود فشارهای فزاینده بر او اخراج کند. باخت 4-3 در کپنهاگ، جایی که یونایتد به قعر گروه سقوط کرد، فشار روی مرد هلندی را تشدید کرده است.

علی‌رغم اینکه این باشگاه در انتهای گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و در این فصل 9 بازی از 17 بازی را باخته است، اسطوره‌های باشگاه اصرار دارند که اکنون زمان اخراج تن‌هاخ نیست.

1951660

ریو فردیناند به تی ان تی اسپورتس گفت: «من فکر می کنم تن‌هاخ باید حفظ شود هرچند او نتایج ضعیفی گرفته است. این شکست برابر کپنهاگن یک نتیجه واقعا بد است.»

پل اسکولز هم گفت: «هنوز احساس نمی‌کنم فشار زیادی روی تن‌هاخ باشد. او سال خوبی را پشت سر گذاشت و از این نظر کمی برای خودش زمان خرید. مصدومیت‌ها نیز به ضرر او بوده، اما حتی 9 شکست در 17 بازی برای اخراج او کافی نیست. من می‌دانم که مربیانی در یونایتد با چنین نتایجی در سال دوم یا سومشان اخراج شده‌اند ولی فکر نمی‌کنم دیگر توان مالی اخراج یک مربی دیگر را داشته باشیم (پرداخت غرامت). باید تن‌هاخ را به حال خودش رها کنیم و من فکر می‌کنم او تا این مرحله خوب بوده است.»

1951616

اسکولز ادامه داد: «او امشب با اخراج رشفورد کمی بدشانسی آورد. آنها قرار است با تیم‌های بهتری نسبت به کپنهاگن بازی کنند، اما من فکر می‌کنم امشب به یک لیدر در دعواهای وسط زمین نیاز داشتیم و با کاسمیرو در زمین اوضاع بهتر پیش می‌رفت.»

1951610

اوون هارگریزو هم گفت: «مشکل یونایتد بی‌نظمی و عدم تمرکز بود. خستگی بر تمرکز شما تأثیر می‌گذارد. دالوت تمرکز خود را از دست داد و گل سوم کپنهاگن باعث فروپاشی روانی تیم شد. تیم با دریافت گل اول، به نظر می‌رسد که دومی را هم دریافت می‌کند و اگر قرار است هر هفته این اتفاق بیفتد، نمی‌توانند بازی‌ها را ببرند. یونایتد در 20 تا 30 دقیقه اول با توجه به فشاری که وجود داشت، فوتبال خوبی بازی کرد ولی اخراج رشفورد برنامه‌ها را به هم ریخت.»

اخراح تن‌هاخ: «9 باخت در 17 بازی، آمار خوبی نیست اما آنها باید به مربی پایبند باشند. اخراج او راه حل درستی نیست.»

دیدگاه‌ها