کد خبر : 1978674 | 18 آبان 1402 ساعت 12:15 | 22.7K بازدید | 12 دیدگاه

می‌خواستم از آنچلوتی تشکر کنم

دلیل شادی گل جالب رودریگو فاش شد

رودریگو پس از گلزنی به براگا به سمت کارلو آنچلوتی رفت و مربی خود را در آغوش گرفت.

دلیل شادی گل جالب رودریگو فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته به یک برد باارزش برابر براگا دست یافت و پس از برتری 3-0 صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی کرد. خبر خوب دیگر گلزنی هر سه مهاجم تیم یعنی براهیم، وینیسیوس و رودریگو بود.

1951684

رودریگو که یک پاس گل داده بود، گل سوم رئال را روی پاس وینیسیوس زد و در پایان بازی بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد. او بعد از گلزنی به سمت کارلو آنچلوتی رفت و شادی خود را با او تقسیم کرد.

رودریگو به خبرنگاران گفت: «بله، حقیقت این است که من خیلی خوشحالم. یک بازی عالی انجام دادیم، سه گل زدیم و دروازه نیز بسته ماند. برای گلزنی، پاس گل و البته پیروزی و صعود به دور یک هشتم نهایی که مهمترین چیز بود، خیلی خوشحالم.»

1951682

برای جشن گلزنی آنچلوتی را در آغوش گرفتی: «برای تشکر از مربی بود. وقتی در شرایط خوبی نبودم، آنچلوتی اعتمادش به من را از دست نداد. من در فرم خوبی نبودم، اما مربی همیشه همراهم بود، تشویقم می‌کرد و چیزهای خوبی به من می‌گفت. من وظیفه‌ام بود گل بزنم و رفتم تا از مربی تشکر کنم.»

1951685

در مورد فقر گلزنی در رئال صحبت‌های زیادی شده است. برابر براگا ولی هر سه مهاجم گل زدند: «ما کیفیت زیادی داریم و اگر روز خوبی داشته باشیم، مقاومت برابر ما بسیار سخت است. هفته‌های قبل در شرایط خوبی نبودم، اما به کار خودم ادامه دادم و تلاش کردم تا پیشرفت کنم. امشب همه چیز خیلی خوب پیش رفت و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز همین روند ادامه پیدا کند.»

دیدگاه‌ها