کد خبر : 1978678 | 18 آبان 1402 ساعت 12:35 | 79.3K بازدید | 60 دیدگاه

اولین بازی رسمی نیکو پاز

شب رویایی برای پدیده آرژانتینی رئال (عکس)

نیکو پاز، هافبک 19 ساله، محصول آکادمی رئال، دیشب اولین بازی خود برای تیم اول رئال را انجام داد و نمی‌توانست خوشحال‌تر از این باشد.

شب رویایی برای پدیده آرژانتینی رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نام نیکو پاز مدت‌ها یکی از گزینه‌های شایسته برای حضور در تیم اصلی رئال مادرید مطرح بود. بازیکن بااستعداد محصول لافابریکا (آکادمی رئال) هفته‌ها با تیم اول تمرین کرده بود و بالاخره دیشب برابر براگا رویایی‌ترین لحظه ممکن را تجربه کرد.

1951694

این فوتبالیست جوان آرژانتینی، در دقیقه 77 بازی به جای فده والورده اروگوئه‌ای وارد زمین شد. پس از اینکه رئال 3-0 پیش افتاد و برتری اش قطعی شد، پاز فرصت داشت تا اولین بازی رسمی خود را انجام دهد.

پاز در پایان بازی گفت: «یک بازیکن همیشه قبل از بازی استرس دارد، ولی من سعی کردم آرام باشم و تا حد امکان از بازی خودم لذت ببرم. به محض اینکه از روی نیمکت به زمین رفتم و ورزشگاه را دیدم، ترسیدم. مبهوت ورزشگاه شدم و باید بگویم بازی کنار این ستاره‌ها باورنکردنی بود. آنها الگوهای من از کودکی هستند.»

1951698

پاز ادامه داد: «این آرزوی همه بازیکنان جوان است. رئال همیشه می‌خواهد برنده شود و این فضا در رختکن وجود دارد. همه بازیکنان آکادمی با یک هدف بازی می‌کنیم، یعنی رسیدن به تیم اصلی. ما هر روز برای این کار تلاش می‌کنیم اما می‌دانیم که مشکل است، زیرا رئال بهترین تیم جهان است. اما ما باید تلاش کنیم زیرا می‌توان به آن دست یافت.»

1951696

پاز که یک عمر رویای این لحظه را در سر می‌پروراند، قبل از حضور در میدان مقابل براگا، آنچه را که مربی‌اش به او گفته بود، فاش کرد: «آنچلوتی به من گفت که از بازی خودت لذت ببر، از اعتبارت دفاع کن و همه چیزت را در زمین بگذار.»

1951697

پاز که اخیرا مورد تمجید تونی کروس نیز قرار گرفته بود، در صفحه توییتر خود نوشت: «از اولین بازی خودم برای رئال بسیار خوشحالم. در لیگ قهرمانان و در بهترین ورزشگاه دنیا. بدون شک امشب را هرگز فراموش نخواهم کرد. ممنون از اعتمادی که به من شد. زنده باد رئال.»

دیدگاه‌ها