کد خبر : 1978685 | 18 آبان 1402 ساعت 13:03 | 45.3K بازدید | 26 دیدگاه

براهیم پس از درخشش برابر براگا:

حقم است بیش از اینها برای رئال بازی کنم

براهیم دیاز معتقد است آنقدر خوب بازی کرده که سزاوار دقایق بیشتری در ترکیب رئال مادرید باشد.

حقم است بیش از اینها برای رئال بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، براهیم یکی از ستاره‌های رئال در پیروزی 3-0 مقابل براگا بود. او گل اول را زد و پس از مدت‌ها نیز در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت. او به صراحت گفت که رابطه‌اش با آنچلوتی خوب است و امیدوار است دقایق بیشتری داشته باشد. او شکی ندارد که رودریگو و وینیسیوس نیز گل‌های زیادی خواهند زد.

1951707

یک بازی فیکس دیگر و باز هم گلزنی: «برای قطعی شدن صعود خوشحالم. از اینکه گل زدم نیز خوشحال هستم. اینجا رئال مادرید است و شما باید همیشه آماده باشید. من از فرصت استفاده کردم و نشان دادم که می‌توانم در بازی‌های بیشتری به رئال کمک کنم. البته می‌توانستم یک گل دیگر بزنم، ولی خطای وینیسیوس اعلام شد. بعد از آن گل آنقدر احساس تنهایی می‌کردم که گفتم اینجا چه خبر است و بچه‌ها به من گفتند داور قبلا سوت زده است.»

1951709

صحبت با آنچلوتی: «من کار خودم را انجام می‌دهم و نشان داده‌ام که می‌توانم به تیم و به مربی کمک کنم. بله، درست است که آنچلوتی با من صحبت کرد و بین ما همه چیز خوب است. بازیکنان بسیار خوبی در اینجا حضور دارند، اما من نشان داده‌ام که شایسته دقایق بیشتری هستم.»

1951706

حرف‌های آنچلوتی پس از تعویض: «او به ایتالیایی به من گفت، براوو. امروز برای من، همچنین برای وینی و رودریگو، روز بزرگی بود. وینی و رودریگو قطعا گل‌های زیادی برای رئال در این فصل خواهند زد.»

بازی برای اسپانیا یا مراکش: «هنوز مشخص نیست. حتما قرار نیست به اولین تیمی که من را دعوت می‌کند، پاسخ مثبت بدهم.»

دیدگاه‌ها