کد خبر : 1978687 | 18 آبان 1402 ساعت 13:20 | 28.9K بازدید | 29 دیدگاه

مطرح شدن یک خبر عجیب

بارسلونا به مربی سوسیداد فکر کرده بود

اسپورت امروز نوشت که بارسا در سال 2021 روی ایمانول، مربی سوسیداد، نظر مثبت داشت. بعید نیست در صورت ناکامی ژاوی در فصل جاری، بارسا تابستان بعد دوباره سراغ مربی باسکی برود.

بارسلونا به مربی سوسیداد فکر کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، ایمانول آلگواسیل، یکی از نام‌هایی بود که بارسا او را برای جانشینی رونالد کومان در تابستان 2021 در نظر گرفته بود ولی او برای این مهم تردید داشت.

1951714

یکی از تیم‌های لالیگا که بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد، رئال سوسیداد است که از زمان حضور ایمانول آلگواسیل روی نیمکت خود، جهش کیفی تماشایی‌ای در بازی خود داشته است. فصل گذشته ایمانول این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا قرار داد و حالا صعودشان به یک هشتم نهایی نیز قطعی شده است.

1796261

طبق ادعای اسپورت، نام ایمانول آلگواسیل در تابستان 2021 برای جانشینی رونالد کومان در فهرست مدیریت ورزشی بارسا بود. کومان تابستان اخراج نشد و تا نوامبر نیز روی نیمکت بارسا ماند تا اینکه در نهایت از بین گزینه‌ها، بارسا روی ژاوی به قطعیت رسید.

تابستان 2021 ژاوی معتقد بود هنوز زمان بازگشت به بارسا نرسیده و به همین دلیل باشگاه سراغ چند مربی آلمانی و همچنین ایمانول آلگواسیل رفت. بارسلونا بسیار برای کار ایمانول در سوسیداد ارزش قائل بود، ولی خود او ترجیح داد در سوسیداد بماند. در هر صورت تصمیم بر این شد که با کومان ادامه داده شود هرچند این همکاری زود به اتمام رسید.

این روزها که شرایط ژاوی در بارسا خوب پیش نمی‌رود، مطرح شدن این خبر در اسپورت شاید بی‌دلیل نباشد. ایمانول در پایان فصل و در صورت ناکامی ژاوی، بار دیگر در فهرست مربیان مدنظر بارسا قرار خواهد گرفت؟

دیدگاه‌ها