کد خبر : 1978692 | 18 آبان 1402 ساعت 14:08 | 56.5K بازدید | 29 دیدگاه

خشم مربی قهرمان آسیا از فغانی: منتظر پاسخیم!

مربی اوراوا ردز می‌گوید که هنوز منتظر است تا علیرضا فغانی علت اخراج سرمربی این تیم را اعلام کند.

خشم مربی قهرمان آسیا از فغانی: منتظر پاسخیم!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و در دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، اوراوا ردز، مدافع عنوان قهرمانی، در زمین پوهانگ استیلرز به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود و او در دقیقه 72 تاکهیرو آکیموتو از اوراوا ردز را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. فغانی ابتدا این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد اما پس از بازبینی صحنه در اتاق VAR رنگ این کارت تغییر کرد.

داور ایرانی این مسابقه همچنین در دقیقه 76 یک کارت زرد به ماسیج اسکورزا سرمربی قهرمان آسیا داد اما در دقیقه 6+90 و پس از اعتراض‌های این مربی، این بار با کارت قرمز مستقیم، سرمربی اوراوا ردز را اخراج کرد.

1951723

رافائل یانوس، دستیار اسکورزا در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد و درباره اخراج سرمربی تیم به صحبت پرداخت. او گفت که نمی‌داند علت اخراج اسکوراز چیست، چرا که او اعتراضی که مستحق قرمز مستقیم باشد را انجام نداده است.

یانوس درباره تصمیم فغانی گفت: ما از کارت قرمزی که داور به آقای اسکورزا داد شگفت زده شدیم و هنوز دلیل آن را نمی‌دانیم. علت کارت زرد اول این بود که داور را صدا زدیم و اعتراض کردیم. فکر می‌کنم کارت زرد اول به این دلیل بود. اما از کارت قرمزی که در دقایق پایانی داده شد، تعجب کردیم. ما همچنان منتظر توضیح در مورد کارت قرمز هستیم.

1951722

دیدگاه‌ها