کد خبر : 1978717 | 18 آبان 1402 ساعت 16:48 | 20.3K بازدید | 3 دیدگاه

تمدید قرارداد ستاره یوونتوس با کنایه به میلان!

مانوئل لوکاتلی قرارداد جدیدی با یوونتوس امضا کرد که تا سال 2028 اعتبار دارد.

تمدید قرارداد ستاره یوونتوس با کنایه به میلان!

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل لوکاتلی قرارداد جدیدی با یوونتوس امضا کرد و مدت حضور خود در این باشگاه را تا ژوئن 2028 تمدید کرد.

یوونتوس امروز با بیانیه‌ای رسمی تمدید قرارداد لوکاتلی را تایید کرده است: "مانوئل لوکاتلی امضای خود را روی آینده‌ای می‌گذارد که در پیراهن سیاه و سفید ادامه خواهد داشت و به طور رسمی قرارداد خود را با یوونتوس تا سال 2028 تمدید کرد. این سرنوشت بود. لوکا که یک هوادار همیشگی یوونتوس بود، رویای خود را برای پوشیدن پیراهن ما در سال 2021 برآورده کرد و هدف خود را با ذهنیت فردی که راضی نیست، به نقطه شروع جدیدی تبدیل کرد.

از آن لحظه هیچ جلسه تمرینی یا حتی یک مسابقه‌ نبوده که در آن، او هرچه دارد را برای یوونتوس نداده باشد. چند صحنه فراموش نشدنی سفری را که تاکنون با هم انجام داده‌ایم، به تصویر می‌کشد:

اولین بازی در اودینه، گل اول به سمپدوریا، گل تعیین کننده در دربی دلاموله، گل آخر، یک گل سه امتیازی در سن سیرو مقابل میلان.  گلی در برابر گذشته‌اش برای راه اندازی مجدد خود به سوی آینده‌ای که هنوز سیاه و سفید است. این امضا تا سال 2028 رویایی است که هنوز هم ادامه دارد. این وعده دیگری به خودش و یوونتوسش است. تبریک، لوکا!"

1951761

دیدگاه‌ها