کد خبر : 1978727 | 18 آبان 1402 ساعت 17:55 | 26.1K بازدید | 6 دیدگاه

استرلینگ با گاف چلسی محروم می‌شود!

رحیم استرلینگ احتمالا به دلیل ویدیویی که باشگاه چلسی از بازی تاتنهام منتشر کرده با محرومیت مواجه می‌شود.

استرلینگ با گاف چلسی محروم می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ ممکن است پس از بازی روز دوشنبه مقابل تاتنهام با محرومیت رسمی روبرو شود.

رحیم استرلینگ یک شیء پرتابی به زمین مسابقه را به سمت تماشاگران تاتنهام پرتاب کرده بود. این اقدام پس از گل تساوی کول پالمر از روی ضربه پنالتی انجام شد.

پالمر با گذاشتن انگشت روی لبانش در مقابل هواداران تاتنهام گل خود را جشن گرفت و چند تن از هم تیمی‌هایش از جمله استرلینگ به او تبریک گفتند.

ویدیویی از کنار زمین که از حساب کاربری چلسی در تیک‌تاک منتشر شده است یک شیء را نشان می‌دهد که از جایگاه تماشاگران تاتنهام پرتاب می‌شود و به پای پالمر برخورد می‌کند.

1951787

در حالی که بازیکنان از هم جدا می‌شوند تا برای شروع مجدد بازی آماده شوند، دیده می‌شود استرلینگ به سمت زمین خم می‌شود و قبل از اینکه به سمت وسط زمین بدود، آن شیء را به سمت تماشاگران حریف پرتاب می‌کند.

1951786

این اتفاق توسط ناظران بازی در آن زمان مشاهده نشد، اما یک منبع اتحادیه فوتبال انگلیس به میل اسپورت گفت که در حال بررسی هستند که در صورت نیاز علیه استرلینگ اقدام کنند.

چند مورد دیگر از پرتاب اشیاء توسط بازیکنان به سمت تماشاگران در فصول اخیر رخ داده است. ریچارلیسون پس از گلزنی برای اورتون مقابل چلسی در می 2022، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل پرتاب یک ترقه دودزا به سمت تماشاگران محروم شد.

همچنین در سال 2008، دیدیه دروگبا، اسطوره چلسی، هنگام پرتاب سکه به طرف هواداران برنلی در جریان شکست آن‌ها در جام اتحادیه، سه جلسه محروم شد.

دیدگاه‌ها